یک دختر جوان برای تصاحب یک آیفون اقدام به قتل مادر خود کرد

اقدام به قتل مادر به‌خاطر یک آیفون!

مادر یک دختر 12 ساله در ایالات متحده آمریکا او را تنبیه کرده و تلفن همراه آیفون او را از او گرفت و دختر برای انتقام این عمل تصمیم گرفت تا مادر خود را با مایع سفیدکننده مسموم کرده و به قتل برساند که در این راه ناموفق بود.
کد خبر: ۷۸۲۴۸۹
اقدام به قتل مادر به‌خاطر یک آیفون!

جام جم کلیک: طرفداران آیفون گاهی از اوقات اقدام به حرکاتی می‌کنند که به‌هیچ‌عنوان جای دفاع ندارد، این فرهنگ نادرست که به‌دفعات در میان جوانان کم سن‌وسال علاقه‌مند به تلفن همراه هوشمند اپل دیده شده است، بارها بحران‌های بسیار دلخراش برجای نهاده است و یکی از نمونه‌ها آن را می‌توان خبر تکان دهنده‌ای دانست که امروز رسانه‌های جهان را پر کرده است.

در منطقه بولدر کانتی در ایالات متحده آمریکا، دختری به‌خاطر یک دستگاه تلفن همراه هوشمند آیفون برای کشتن مادر خود اقدام کرد. این دختر که تنها 12 سال سن دارد و هویت او توسط پلیس در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است چندی پیش توسط مادرش تنبیه شده بود و دستگاه آیفونش از او گرفته شده بود.

این دختر بچه نیز در اقدامی تلافی جویانه برای مادر خود یک آبمیوه درست کرده و درون آن مقدار زیادی مایع سفیدکننده ریخته بود تا مادر خود را کشته و به سراغ تلفن همراه خود برود. مادر این کودک ابتدا به بوی سفیدکننده در نوشیدنی خود مشکوک شده بود ولی فکر کرده بود که دخترش تنها از این ماده برای شستن لیوان استفاده کرده است ولی پس از نوشیدن آبمیوه متوجه طعم آن شده و سریعا به بیمارستان رفته بود.

پلیس پس از دریافت تماس از بیمارستان سریع به این موضوع رسیدگی کرده و کودک را به دارالتاَدیب فرستاده است. شرکت اپل هنوز عکس‌العمل خاصی نسبت به این وقایع روبه‌رشد درباره آیفون نشان نداده است ولی مسلما این کمپانی علاقه‌ای ندارد که این رخدادهای ناگوار برای خریداران محصولاتش به‌وقوع بپیوندد و در این زمینه نباید اپل را مقصر دانست.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها