نرم‌افزار Fences، کامپیوتر شما را منظم‌تر از همیشه می‌کند

دسکتاپ رایانه را فنس‌کشی کنید

نرم‌افزار XUS Launcher، نظم را به دسکتاپ شما می‌آورد

دسکتاپ منظم در سال نو با XUS Launcher

بسیاری از ما حجم بالایی از فایل‌ها و فولدرها را در دسکتاپ خود قرار داده‌ایم، نرم‌افزار XUS Launcher به شما اجازه می‌دهد تا دسکتاپ خود را منظم کرده و در عین‌حال همه‌چیز را در دسترس داشته باشید.
کد خبر: ۷۸۲۵۹۷
دسکتاپ منظم در سال نو با XUS Launcher

جام جم کلیک: دسکتاپ کامپیوتر بیشتر کاربران را باید به اتاقی درهم و برهم تشبیه کرد که مسلما می‌توان در آن اطلاعات مورد نیاز را یافت ولی این فرایند به زمان نسبتا زیادی نیاز خواهد داشت و به همین دلیل نیز در شرایطی که نیاز به یافتن فوری یک فایل داریم ممکن است از به‌هم ریختگی دسکتاپ کامپیوتر خود به‌شدت عصبی شویم.

راهکار اول برای جلوگیری از این موضوع این است که همیشه دسکتاپ خود را مرتب نگاه دارید ولی اگر شما هم مانند من زمان کافی برای این کار را ندارید کافی است تا به نرم‌افزار XUS Launcher اعتماد کنید. نصب این نرم‌افزار در تعطیلات سال نوی امسال درست مانند یک خانه‌تکانی اساسی بر روی دسکتاپ شما است و تنها تفاوت اینجاست که فایل‌های شما از روی دسکتاپ منتقل نخواهند شد بلکه XUS Launcher می‌تواند آن‌ها را برای شما مدیریت کرده و تنها در هنگام نیاز شما آن را در مقابلتان قرار دهد.

این نرم‌افزار با دریافت لیستی از فولدرها و فایل‌های مورد نظر شما، آن‌ها را در یک آیکون کوچک خلاصه می‌کند که با کلیک کردن بر روی آن و یا فشردن کلیدهای Alt و فاصله مجازی (Space) به‌صورت همزمان خواهید توانست تا این بسته را به شکل یک دایره بسیار زیبا بر روی دسکتاپ خود مشاهده کنید. پس از اتمام کار شما نیز آیکون‌های مربوطه دوباره به پس زمینه دستگاه بازخواهد گشت. این نرم‌افزار تنها در نسخه تجاری عرضه می‌شود و 20 دلار قیمت و تنها 3 مگابایت حجم دارد.

برای دانلود این نرم‌افزار می‌توانید نام آن را در موتورهای جستجو وارد نموده و یا اینکه با مراجعه به لینک زیر به‌صورت مستقیم آن را از وب‌سایت شرکت سازنده دریافت نمایید:

http://xussoft.com/xusdesktop

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها