گزارش جام جم آنلاین

آیا ایران سپر دفاعی غرب است؟

با تلاش نیروهای مرزبانی سیستان و بلوچستان:

هزار و ۸۰ کیلوگرم تریاک در مرز سراوان کشف شد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۸۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در نزدیکی مرز ایران و پاکستان در محدوده شهرستان مرزی سراوان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۷۸۲۳۲۷
هزار و ۸۰ کیلوگرم تریاک در مرز سراوان کشف شد

سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی در این باره اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با همکاری سپاه و اشرافیت کامل اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود به داخل کشور تمام محورهای احتمالی ورود آنان را تحت کنترل قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران با اجرای کمین​های هدفمند موفق شدند قاچاقچیانی که با نقض حریم امنیتی قصد ورود به خاک کشور را داشتند، شناسایی کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با شناسایی این افراد، ماموران برای متوقف کردن قاچاقچیان وارد عمل شدند که سوداگران مرگ با برجای گذاشتن محموله مواد مخدر از محل متواری شدند.

سردار حبیبی با تشکر از همکاری لشکر ۴۱ ثارالله سپاه افزود: پس از فرار قاچاقچیان، ماموران در پاکسازی منطقه یک هزار و ۸۰ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

شهرستان سراوان دارای بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز زمینی مشترک با کشور پاکستان و افغانستان است. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
جوان ایرانی
Netherlands
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
۰
۰
درود فراوان بر پلیس مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران , با آرزوی سرافرازی و سربلندی و سلامتی برای همه ی مرزبانان غیور و مسلمان و جان بر كف ایران اسلامی , یا علی مدد
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
۰
۰
چنان با اب وتاب خبر كشف میدهید كه فكر میكنید شاهكار كردید شما فقط لطف میكنید در حق قاچاقچیان چون بعد این خبر قیمت جنس بالا میره ،ازكجا معلوم اشرار خودشان دست به این بازیها میزنند برای امتحان ان جنس را صاف كنید اگه نصفش خاك نبود؟

نیازمندی ها