قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد

دستگیری قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در مرزهای شرقی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر و همدستش در اسلامشهر خبر داد و گفت: در بازرسی از خودرو و مخفیگاه این متهم بیش از 200 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۷۶۸۹۴۸
کشف 204 کیلوگرم تریاک از قاچاقچی حرفه ای

سرهنگ محمد بخشنده افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، مشخص شد که فردی به نام عماد در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر تهران فعالیت گسترده ای دارد.

وی گفت: در ادامه محرز شد که این فرد به تازگی اقدام به حمل و قاچاق مقادیر قابل توجهی تریاک از جنوب کشور به تهران کرده است که نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان صادر شد.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند این متهم قصد این مقدار مواد مخدر را از طریق مسیر کهریزک به تهران و اسلامشهر منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ تصریح کرد: تیم های عملیاتی با هماهنگی های انجام شده محورهای مواصلاتی را تحت کنترل قرار دادند و پس از چندین ساعت گشت زنی سوژه مورد نظر را در محدوده کهریزک با یک دستگاه خودروی سواری شناسایی کردند.

وی اظهار داشت: در اقدامی ضربتی خودروی مذکور متوقف، متهم دستگیر و در بازرسی انجام شده از خودرو 176 کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ بخشنده، افزود: با توجه به اعترافات متهم در خصوص انبار شدن موادمخدر در پاتوقش واقع در اسلامشهر نیز مورد بازرسی قرار گرفت و طی آن 28 کیلوگرم تریاک نیز در این محل کشف شد.

وی گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف کرده و به همراه خودروی توقیف شده به دادسرا منتقل شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها