هفته آینده پیش تولید این فیلم آغاز می‌شود

منتظر فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» باشید

اظهار نظر رضا رفیع درباره برنامه‌های نوروزی

احسنت به کلاه قرمزی!

رضا رفیع که این روزها درصدد آماده‌سازی مجموعه «قند پهلو» برای نوروز است‌، درباره‌ی ویژه برنامه‌های تحویل سال و همچنین سریال‌های نوروزی اظهار نظر کرد.
کد خبر: ۷۸۲۲۸۶
احسنت به کلاه قرمزی!

این طنزپرداز و مجری تلویزیون درباره‌ی وضعیت برنامه‌های تحویل سال تلویزیون و اینکه آیا با حضور صرف چهره‌ها در تلویزیون موافق است؟ گفت: حضور چهره‌ها در تلویزیون در این ایام دم‌دست‌ترین و آسان‌ترین راهکار است. در زمانی که افراد به خودشان زحمت نمی‌دهند تفکر و خلاقیت بیشتری داشته باشند تا به راه‌های نوتری برسند مجبور می‌شوند فقط از چهره‌ها استفاده کنند که آنقدر دعوت شده‌اند پشت صحنه‌ای ندارند.

او گفت: احسنت به «کلاه قرمزی» که نگذاشته کوچکترین پشت صحنه‌ای از خودش پخش شود و همچنان جذابیت خود را دارد. چهار تا عروسک چه قدر برای همه جذابند. باید پای درس این عروسک‌ها بنشینیم.

رفیع با بیان این مطلب که می‌توان با راهکارهای محتوایی و جذاب و همچنین تغییر فرصت‌ها و روش‌ها برنامه‌هایی ساخت که جذاب باشند‌، یادآور شد: اتکا به حضور چهره‌ها خیلی اتفاق مثبتی نیست. حضور چهره‌ها دم‌دست‌ترین راهکارها در برنامه‌های تحویل سال است.

سردبیر و مجری «قند پهلو» در ادامه درباره سریال‌های نوروزی تلویزیون نیز گفت: پیش از این مجموعه «پایتخت» جزو سریال‌های خوب بود. ما به این نوع مجموعه‌های طنز که با واقعیت‌های بیرون تفاوتی نداشته‌اند و عاری از لودگی بوده‌اند نیاز داریم.

رفیع همچنین عنوان کرد: سریال «پایتخت» یک کلیشه‌شکن بود که قصه‌ای همراه با روزهای نوروز داشت و همت و ابتکار بالایی پشت سر این مجموعه بود.

رفیع در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به روند تولید برنامه «قند پهلو»ی نوروزی اشاره کرد و گفت: همانگونه که پیش از این اعلام شده درصدد هستیم مجموعه نوروزی قند پهلو را با حضور شاعران ایرانی افغانی و تاجیکی ارائه بدهیم و هم اکنون مشغول هماهنگ کردن مهمانان هستیم.

این مجری همچنین از حضور به عنوان مجری برنامه نوروزی «قند پهلو» خبر داد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها