ایرج طهماسب از ششم فروردین برنامه جذاب کلاه قرمزی را روی آنتن شبکه دو می برد .
کد خبر: ۷۸۲۷۱۸
دردسرهای آقای مُرجی با قرمزکلاه دوباره شروع می‌شود

پخش نوروزی مجموعه کلاه قرمزی از پنج شنبه شب آغاز می‌شود .

مجموعه «کلاه قرمزی» به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی و کارگردانی ایرج طهماسب از ششم فروردین هر شب ساعت 21 از شبکه دو پخش می‌شود .

مجموعه «کلاه قرمزی» در 22قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش نوروزی و دیگر اعیاد سال 94 در نظر گرفته شده است.

کلاه‌قرمزی، آقای مجری، پسرخاله، فامیل دور، دختر همسایه، گیگیلی، جیگر، پسرعمه زا، ببعی آقوی هم ساده، عزیزم ببخشید، بچه فامیل دور و دیبی از جمله شخصیت‌های این سریال عروسکی پرطرفدار هستند .

این برنامه هر سال از چهره های محبوب از جمله بازیگران یا اهالی موسیقی به عنوان میهمان در استودیو دعوت می کند تا نکاتی را که مدنظر نویسنده و تهیه کننده برنامه است به کمک گروه عروسکی و مجری برنامه به مخاطبانش ارائه کنند . تا به حال چهره‌هایی چون رامبد جوان، شهاب حسینی، باران کوثری ، مهناز افشار و نگار جواهریان در این سریال حاضر شده‌اند .

امسال نیز قرار است برخی شخصیت های هنری جزو میهمانان «کلاه قرمزی» باشند تا برای ایجاد لحظاتی شاد برای مردم در ایام نوروز، گروه ایرج طهماسب را همراهی کنند . حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، دنیا فنی زاده، مرضیه محبوب، امیرسلطان احمدی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی، محمد لقمانیان، محمد بحرانی و عیسی یوسفی پور از جمله صداپیشگان این مجموعه هستند .

مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب بیش از 20 سال است به مناسبت‌های مختلف از رسانه ملی پخش می‌شود . (جام‌جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها