سازمان تاکسیرانی فردی اداره می شود

نایب رئیس شورای شهر تهران بعد از تذکر تعدادی از اعضا نسبت به عدم ارسال لایحه نرخ کرایه تاکسیها به شورا گفت: هیات مدیره سازمان تاکسیرانی کامل نیست و این سازمان به صورت فردی اداره میشود.
کد خبر: ۷۷۹۲۶

به گزارش فارس، حسن بیادی صبح امروز در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران در پی اعتراض نسبت به عدم ارسال لایحه نرخ کرایه تاکسیها توسط شهرداری به شورا با تاکید بر اینکه یک عضو شورا به عنوان ناظر در هیات مدیره این سازمان باید حضور داشته باشد، تصریح کرد: شهرداری باید حداکثر تا یک ماه مانده به پایان سال نرخهای جدید را به شورا ارائه میکرد اما با وجود گذشت 7 ماه از سال هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است.
وی افزود: سازمان تاکسرانی نرخها را بصورت خصوصی به کمیسیون عمران شورا ارائه کرده است اما این اقدام نمیتواند ملاک عمل باشد و نرخها باید بصورت لایحه ارائه شود که خواهش میکنیم امسال برای تصویب نرخهای سال آینده حتی 2 ماه جلوتر این اقدام صورت گیرد.
امیررضا واعظی آشتیانی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران که اعتراض نسبت به نحوه عملکرد تاکسیرانی را آغاز کرده بود، ضمن اظهار تاسف از عدم رعایت قیمتهای مصوب سال 83 شورای شهر تهران و تضییع حقوق مردم گفت: با طرح مجدد بحث تک سرنشین و جریمه متخلفانی که اقدام به سوار کردن 2 نفر در صندلی جلو کنند بار دیگر بحث افزایش نرخها و سرشکن شدن آن بین 4 مسافر خودرو مطرح شده است.
وی تاکید کرد: لازم است که شورا نرخهای جدید را با توجه به 4 سرنشین تصویب کند تا کمتر حقوق طرفین تضییع شود.
وی تاکید کرد: لازم است تاکسیرانی طی گزارشی از اقداماتش، در خصوص بیمه رانندگان تاکسی نیز باید اعلام کند که چه تعداد از رانندگان بیمه شدهاند و بودجههای تصویبی چگونه هزینه شدهاند.
وی در خصوص اقدامات انجام گرفته برای بیمه تاکسیرانان گفت: قرارداد برای بیمه رانندگان تاکسی منعقد شده است ضمن آنکه قرارداد و توافقاتی نیز با ایران خودرو برای تعویض خودروهای فرسوده منعقد شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها