در برنامه دیشب نود چه گذشت؟ +تصاویر

پرسپولیس ، برنده دربی 80

جام جم ورزشی: همانطور که می دانید سردار آزمون در نظرسنجی دوشب پیش برنامه نود بهترین بازیکن جوان سال لقب گرفت.
کد خبر: ۷۷۹۲۱۸
تبریک های ویژه به سردار آزمون +عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، مرتضی پورعلی گنجی و مهدی شریفی گزینه هایی بودند که توسط کارشناسان برنامه نود انتخاب شدند تا با یکدیگر رقابت کنند. در نهایت اما سردار آزمون گوی سبقت را از دیگران ربود و عنوان جوان اول فوتبال ایران در سال 93 را بدست آورد. نکته جالب اما رفاقتی است که میان این 5 بازیکن، بخصوص جهانبخش ، آزمون و پورعلی گنجی وجود دارد. این سه بازیکن که در جام ملتهای آسیا مدام در کنار هم بودند و به عنوان سه قلوها را یدک می کشیدند در پیامک هایی خودمانی، با یکدیگر ارتباط برقرار کردند و در مورد نظر سنجی صحبت کردند. مرتضی پورعلی گنجی، مدافع 22 ساله تیم ملی و باشگاه تیان جین اینگونه به سردار آزمون تبریک گفت:« سلام داشه گلم. داش شنیدم تو برنامه نود بهترین شدی بین 5 تا از جوونا. خیلی خوشحال شدم. ایشالله که همیشه بهترین بشی. آرزوی موفقیت می کنم برای همه الخصوص تو که جای داداشمی.»

اما پاسخ وایبری سردار به مرتضی پورعلی گنجی:« سلام مرتضی جان. مرسی. لطف داری. هممون تو یه سطح هستیم. حق هممون بود که بهترین بشیم . بازم ممنونم . ایشالله تو تمام مراحل زندگیت پیروز بشی.»

علیرضا جهانبخش هم بعد از پایان نظر سنجی با فرستادن متنی کوتاه به سردار آزمون تبریک گفت. جهانبخش در متن خود نوشت:« تبریک دادا » این دو که از دوران نوجوانی با یکدیگر همبازی هستند ارتباط صمیمانه ای دارند. هر روز از احوال یکدیگر خبر می گیرند و کلا عادت دارند که در مورد همه چیز از هم مشورت بگیرند. جهانبخش می گوید:« من و سردار نداریم. او داداش من است و خوشحالم از اینکه توانسته در فوتبالش موفق باشد. روزهای خوبی را برای آینده سردار و همه بازیکنان جوانی که در فوتبال ایران حضور دارند آرزو می کنم.»

این گزارش، متن مکالمه پیامکی سردار آزمون، مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا جهانبخش بود. بازیکنان جوانی که ستاره های آینده فوتبال ایران هستند. رفاقت و صمیمیت در پیامک های آنها موج می زند. به امید موفقیت آنها و تمام بازیکنان جوان فوتبال ایران.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها