جام جم ورزشی: کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس شرایط متفاوتی نسبت به چند هفته قبل پیدا کرده و امیدوارم قابلیتی که دارد و در آسیا شاهد بودیم، شرایط تیم در لیگ را نیز تغییر دهد.
کد خبر: ۷۷۸۹۰۲
مهدوی‌کیا:اگر نظراتم کمک کند، خوشحال می‌شوم

به گزارش جام جم ورزشی ، مهدی مهدوی‌کیا در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: خوشبختانه پرسپولیس نسبت به هفته‌های قبل، شرایط خوبی پیدا کرده و ما امیدوار بودیم روندی که در لیگ قهرمانان شروع شد، در لیگ برتر هم ادامه پیدا کند اما متاسفانه اینگونه نشد.
وی ادامه داد: تفاوت نتایج در لیگ و لیگ قهرمانان می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. شاید موضوع به انگیزه‌ها و مسائل روحی بر می‌گردد. پرسپولیس در بازی با حریفان آسیایی خود از نظر بازیکن و دانش فنی ظرفیت خود را نشان داد. امیدوارم پرسپولیس از این توانایی در لیگ برتر هم بهره لازم را ببرد و در آسیا با ادامه نتایج کسب شده، صعود پیش از موعد داشته باشد و باعث خوشحالی و شادی هواداران بشود.
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره نشستی که با محمد حسین نژادفلاح داشت، خاطرنشان کرد: پرسپولیس را همیشه خانه خودمان می‌دانیم. آقای نژادفلاح هم لطف داشتند و از ما دعوت کردند تا نشستی داشته باشیم. به هر حال اگر بتوانیم با نظراتمان کمکی به پرسپولیس و هواداران بکنیم، خوشحال می‌شویم. غیر از این، موضوع خاصی در میان نبود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها