لوئیس سوارز که ابتدای این فصل رقابت‌های لیگ‌های مختلف اروپایی با قراردادی نجومی از لیورپول به بارسلونا پیوست تا همین هفته پیش یادآور یک طلسم بزرگ برای هواداران لیورپول بود.
کد خبر: ۷۷۵۹۱۷

هر ستاره‌ای که در سال‌های گذشته از لیورپول جدا شد و با یک قرارداد سنگین و گرانقیمت به باشگاه دیگری پیوست با افت وحشتناکی روبه‌رو شد؛ همانند مایکل اوون که دیگر هرگز آن ستاره سابق نشد یا فرناندو تورس که پس از جدایی از جمع بندرنشین‌ها و پیوستن به چلسی انگار گل زدن را برای همیشه فراموش کرد. سوارز نیز در سه ماه ابتدایی حضور خود در ترکیب بارسلونا یادآور همان طلسم معروف بود اما سوارز واقعی از دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دوباره برگشت. سوارزی که در لیورپول یک گلزن تمام عیار بود در دیدار منچسترسیتی و بارسلونا یک‌تنه ستاره تیمش لقب گرفت و هر دو گل بارسا را به ثمر رساند. ادامه درخشش او این‌بار در لالیگا و مقابل گرانادا به همه ثابت کرد سوارز واقعی برگشته است. اکنون که سوارز درخشش با پیراهن بارسلونا را آغاز کرد، اخبار جدیدی به گوش می‌رسد. باشگاه متمول منچسترسیتی در حال برنامه‌ریزی برای بازگرداندن این اروگوئه‌ای گلزن به لیگ برتر انگلیس است. این انتقال می‌تواند پر سر و صداترین انتقال فوتبالی سال 2015 لقب بگیرد.

بنابر گزارش دیلی میل منچسترسیتی پیشنهادی بالغ بر صد میلیون پوند به لوئیس سوارز ارائه داده که در صورت عملی شدن این انتقال، سوارز به گران‌ترین بازیکن تاریخ تبدیل خواهد شد و بالاتر از ستاره‌های رئال مادرید یعنی گرث بیل و کریستیانو رونالدو قرار می‌گیرد. البته سوارز حالا هم در زمره گرانقیمت‌ترین بازیکنان تاریخ قرار دارد. او در فصل نقل و انتقالات تابستانی با عقد قراردادی به ارزش 75 میلیون پوند از لیورپول راهی بارسلونا شد. با توجه به پیشنهاد صد میلیون پوندی منچسترسیتی می‌توان پیش بینی کرد ستاره جنجالی و ناآرام دنیای فوتبال قید بارسلونا را بزند و دوباره به فوتبال جزیره برگردد؛ جایی که او خود را به عنوان یک ستاره بزرگ به دنیای فوتبال معرفی کرد. البته حضور لوئیس سوارز در منچسترسیتی می‌تواند نفرت هواداران لیورپول را برانگیزد، ولی پیشنهاد منچسترسیتی آن‌قدر وسوسه‌کننده و حیرت‌انگیز است که سوارز برای آن بخواهد نفرت هواداران لیورپول را به جان بخرد.

احتمال دیگری که در این پروسه می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد موضع باشگاه بارسلونا در قبال این پیشنهاد حیرت‌انگیز منچسترسیتی است. بارسلونا تا پایان سال 2015 میلادی حق جذب هیچ بازیکنی را ندارد و در این شرایط از دست دادن ستاره‌ای همانند لوئیس سوارز ریسک بسیار بالایی است؛ آن هم در شرایطی که رقیب سنتی یعنی رئال مادرید در خرید بازیکنان و تقویت تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها