یکی دو هفته‌ای می‌شود که موقع کار با اینترنت پشت گوشی گرم شده و پس از آن صفحه نمایش پرپر می‌زند و آنتن گوشی کلا می‌رود.
کد خبر: ۷۸۴۹۱۳
پرسش و پاسخ: گرم شدن گوشی و هنگ آن

پیام مرادی از اردبیل: گوشی من گلکسی‌اس3 است و تقریبا دو سال از خریدش می‌گذرد. یکی دو هفته‌ای می‌شود که موقع کار با اینترنت پشت گوشی گرم شده و پس از آن صفحه نمایش پرپر می‌زند و آنتن گوشی کلا می‌رود. گاهی هم طوری هنگ می‌کند که روشن یا خاموش هم نمی‌شود و حتما باید باتری را در آورد. پس از این کار هم شارژ باتری صفر می‌شود. در ضمن این مشکل هنگام کار با اینترنت وای ـ فای و اینترنت سیمکارت پیش می‌آید.

پاسخ کلیک: به احتمال زیاد باتری دستگاه شما خراب شده و با توجه به افزایش مصرف شارژ باتری هنگام استفاده از اینترنت وای ـ فای یا دیتای شبکه بروز مشکل را در این شرایط مشاهده می‌کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم چنانچه به یک باتری دیگر دسترسی دارید برای مدتی این شرایط را با تعویض باتری آزمایش کنید. در صورتی که مشکلی وجود نداشت مطمئنا مشکل از همان باتری است و در صورت بروز مجدد مشکل، دستگاه خود را به یکی از نمایندگی‌های مجاز ببرید تا پردازشگر مرکزی و دیگر قطعات از جمله پردازشگر گرافیکی آن را بررسی کنند.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها