باربی؛ این بار با ماموریت جاسوسی

«سلام باربی» نام عروسک تولیدی جدید شرکت «ماتال» است که ظاهرا این بار دستور کاری کاملا متفاوت از گذشته دارد و برخی رسانه های آلمانی می گویند قابلیت های یک دستگاه جاسوسی کامل و مدرن را دارد.
کد خبر: ۷۷۵۰۲۰
باربی؛ این بار با ماموریت جاسوسی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه فرانس 24، شرکت ماتال که گفته می شود این روزها با از رونق افتادن خرید عروسک های باربی حال و روز چندان مساعدی ندارد، نام «هلو باربی» (سلام باربی) را بر این عروسک جدید نهاده و آن را به قابلیت هایی جاسوسی مجهز کرده است.

روزنامه «اشترن» آلمان در این باره نوشته است: عروسک باربی جدید با استفاده از برنامه نرم افزاری «سیری» که پیشتر در گوشی های تلفن همراه اپل استفاده شده است، قابلیت گفت و شنود را یافته است.

روزنامه آلمانی می نویسد: ویژگی دیگر تولید عروسکی جدید این است که تمام صداهای اطراف خود را ضبط و به سرور مرکزی شرکت ماتال برای تحلیل این داده ها منتقل می کند.

سازندگان این عروسک می گویند این کار برای دادان پاسخ صحیح در مکالمه بین کودک و عروسک ضروری است.

یک منبع نزدیک به شرکت ماتال به روزنامه آلمانی گفته است: تولیدکنندگان این عروسک همچنین با استفاده از تحلیل محتوای داده های جمع آوری شده به وسیله این عروسک، سلایق و علایق کودکان را نیز می سنجند. همچنین بعد از مدتی یک بانک اطلاعاتی خوب از علایق کودکان و مشتریان به سود شرکت تولید کننده اسباب بازی کودکان تهیه خواهد شد.

گزارش ها حاکی از این است که عروسک قرار است در پایان سال جاری میلادی و تنها در کشور آمریکا توزیع شود.

ترجمه: جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نسرین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
۰
۰
دانستنش خوب و عالی بود اماه

نیازمندی ها