مستند «سکوت ساحل» از مجموعه «یک فیلم یک حقیقت» امشب ساعت 23 از شبکه مستند پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۷۳۹۵۹

«سکوت ساحل» که سال گذشته در بخش پرتره جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت حضوری موفق داشت، زندگی و آثار مستند و سینمایی فرهاد مهران‌فر را به تصویر می‌کشد. این فیلم پرتره‌ای از فرهاد مهرانفر به روایت تحلیلگران و منتقدان مطرحی همچون بهزاد عشقی، محمد سعید محصصی، زاون قوکاسیان و فرشاد فرشته حکمت است. مستند «نان و نیش» ساخته قنبر مهدوی‌زاده نیز امشب ساعت 19 از شبکه مستند پخش می‌شود و سپس با حضور سعید قطبی‌زاده نقد و بررسی می‌شود.

این مستند که به مدت 30 دقیقه در مرکز صداوسیمای خراسان شمالی (شبکه اترک) تولید شده است، مناطق مختلف جغرافیایی این استان را به واسطه حضور مارهای خاص از تاکستان‌های بدرانلو تا بیابان‌های میاندشت و شن‌های روان تا رودخانه و پوشش گیاهی خاص آن به تصویر کشیده است. در این مستند مهران رحمانی، مدیر تصویربرداری است، علی گریوانی صدابرداری را برعهده داشته و بهروز جعفری به عنوان کارشناس حضور دارد. همچنین فرهاد ورهرام به عنوان مشاور با این مستند همکاری کرده است.

مستند «تا به بیرجند» ساخته مانی میرصادقی ساعت 22، از شبکه مستند پخش می‌شود. این مستند نگاهی به طبیعت و ویژگی‌های حیات وحش منطقه «بیرجند» در خراسان جنوبی دارد و از تولیدکنندگان آن می‌توان به سعیده اخکان پژوهشگر و نویسنده و محمود بهروزی به عنوان گوینده اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها