نصب نسخه‌ی Techinal Preview ویندوز ۱۰ بر روی مک به کمک نرم‌افزار Parallels Desktop

نصب نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 روی مک

یکی از سوالاتی که برخی کاربران مک (بخصوص آن‌هایی که به تازگی از ویندوز به مک مهاجرت کرده‌اند) به کرات می‌پرسند نحوه‌ی تجربه‌ی محیط سیستم عامل ویندوز و استفاده از آن بر روی یک کامپیوتر مجهز به سیستم عامل OS X است.
کد خبر: ۷۶۹۹۱۴
نصب نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 روی مک

به گزارش جام جم کلیک: برای این کار روش‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود. یکی از گزینه‌های مطرح در رده‌ی روش‌های نرم‌افزاری که از طریق نصب سیستم عامل مجازی محیط ویندوز را برایتان به ارمغان می‌آورند نرم‌افزار Parallels Desktop است.

سازندگان Parallels Desktop در آخرین آپدیت از سری آپدیت‌های نسخه‌ی ۱۰ این امکان را فراهم کرده‌اند که کاربران قادر به تجربه و استفاده از نسخه‌ی Techinal Preview ویندوز ۱۰ نیز باشند. در صورتی که پیگیر اخبار مایکروسافت باشید مطلع هستید که Techinal Preview آخرین نسخه‌ی عرضه‌شده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ تا به امروز است که نسخه‌ی پایدار و نهایی آن نیز در فصل پاییز آینده از راه خواهد رسید.

با استفاده از آخرین نسخه‌ی Parallels Desktop خواهید توانست تمامی امکاناتی که در نسخه‌ی Techinal Preview ویندوز ۱۰ تعبیه شده است را تجربه کنید. امکاناتی نظیر منوی استارت جدید، دستیار صوتی کورتانا و فروشگاه جدید ویندوز. طبیعتاً امکان اجرای تمامی نرم‌افزارهای ویندوز نیز برایتان ممکن خواهد بود. حتی نرم‌افزار Office Preview عرضه‌شده برای ویندوز ۱۰.

هر چند کاربر به دنبال نهایت پایداری و صحت عمل است، اما سازندگان Parallels Desktop اعلام کرده‌اند که پشتیبانی از ویندوز ۱۰ در این نسخه از نرم‌افزار فعلاً آزمایشی است و ممکن است به باگ‌هایی در طی روند استفاده از آن بربخورید. البته باید در نظر گرفت که نسخه‌ی پایداری از ویندوز ۱۰ نیز تا به امروز عرضه نشده است و تمامی تقصیرها را نمی‌توان به گردن خود Parallels Desktop انداخت.

آخرین نسخه‌ی نرم‌افزار Parallels Desktop را می‌توانید به قیمت ۷۹.۹۹ دلار از طریق این آدرس خریداری کنید. البته شما می‌توانید با جستجو در سایت‌های فارسی زبان نسخه کامل این برنامه را به‌طور رایگان نیز دانلود کنید. همچنین می‌توانید از طریق این لینک اقدام کرده و یک لایسنس رایگان دوهفته‌ای برای تست نرم‌افزار تهیه کنید.

منبع: اپل اپس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها