نوکیا بعد از مدت‌ها، نسخه جدید، پایدار و عاری از باگ اپلیکیشن سرویس نقشه here را بر روی گوگل پلی قرار داد. این در حالیست که چند روز پیش نیز نقشه‌های این برنامه آپدیت قابل توجهی را دریافت کرده بود.
کد خبر: ۷۶۹۹۰۹
سرویس نقشه HERE نوکیا از حالت بتا خارج شد

به گزارش جام جم کلیک: یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده‌ی HERE اجرای آن در حالت آفلاین بوده که در ۱۳۵ کشور قابل‌استفاده است، اما یکی از ضعف‌های این سرویس عرضه‌ی انحصاری آن برای ویندوز و ویندوز فون بود و کاربران سایر پلتفرم‌ها برای بهره‌مندی از این برنامه مجبور بودند از نسخه‌ی تحت وب آن استفاده کنند. این رویه تا بعد از واگذاری بخش تولید گوشی‌های هوشمند به مایکروسافت ادامه داشت و مدتی پس از نهایی شدن قرارداد، مدیران جدید نوکیا نسخه‌ای از اپلیکیشن ناوبری خود را برای ابزارهای اندرویدی عرضه کردند.

پس از حدود ۶ ماه اپلیکیشن اندروید سرویس نقشه HERE نوکیا از حالت بتا خارج شد و نسخه جدید و پایدار این برنامه هم‌اکنون در گوگل پلی قابل دریافت است. جالب است بدانید در سرویس نقشه HERE دیگر خبری از سرویس‌های Google Maps،Gmail،Google Play و Google Drive شرکت گوگل نیست و به‌جای این سرویس‌ها از Nokia Mail و HERE Maps and Navigation استفاده شده است.

در این نسخه سرویس نقشه HERE نوکیا تصاویر سه‌بعدی مراکز مهم خرید ۷۰ کشور افزوده گردیده، ارائه پیشنهاد بهترین مسیر در سه حالت پیاده، با خودرو و استفاده از وسایل عمومی پیشرفت چشمگیری داشته، امکان ویرایش و اضافه کردن توضیحات بر روی مکان‌های دلخواه افزوده گردید، مسیریابی صوتی برای کشورهای بیشتری قابل استفاده می‌باشد و همچنین زین پس می‌توان در شهرهای منتخب از وضعیت لحظه‌ای ترافیک باخبر شد.

لازم به ذکر است که این نسخه از اپلیکیشن سرویس نقشه HERE نوکیا قابلیت نصب بر روی تمام گجت های استفاده کننده از سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ به بالا از جمله محصولاتی که از پردازنده‌های ۶۴ بیتی استفاده می‌کنند را دارا بوده، همچنین مدیران نوکیا وعده عرضه نسخه iOS این برنامه را طی هفته‌های آینده برای کاربران آیفون و آی‌پد را داده‌اند.

سایت رسمی نرم‌افزار Here نوکیا برای اندروید

دسترسی آنلاین به سرویس نقشه Here

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها