همان طور که می دانید Google Maps یکی از معتبرترین نقشه های موجود برای موقیعت یابی است، این برنامه به صورت پایه بر روی اکثر گوشی های اندرویدی نصب است. بسیاری از کاربران فکر می کنند که فقط از این برنامه می توان به صورت آنلاین استفاده کرد.یکی از مشکلات اساسی در مکان یابی آنلاین عدم دسترسی به بستر اینترنت در همه جا و هر زمانی است.
کد خبر: ۷۰۶۴۰۹
استفاده از نقشه های گوگل در حالت آفلاین در iOS و آندروید

صرفه جویی در استفاده ازاینترنت و نقشه های گوگل برای دسترسی آفلاین یک کار مفید بنظر می رسد.، بنابراین شما می توانید جاده ها در حال حرکت و حتی زمانی که به اینترنت متصل نیستید مناسب باشد.

شما می توانید با اتصال به اینترنت و دریافت تمامی نقشه های مسیر موردنظر آنها را ذخیره کرده و سپس در هر زمانی که به آن ها نیاز داشتید بدون اتصال به اینترنت آنها را مشاهده کنید.

این فرایند در هر دو سیستم عامل iOS و Android یکسان است.

ابتدا شما بایستی نسخه iOS و آندروید خود را بروزرسانی کنید که در حال حاضر برای iOS نسخه۳٫۰ و برای آندروید نسخه ۸٫۰ موجود است.اکنون به Google Map مراجعه کرده و می بینید که با آپدیت بودن نسخه سیستم عامل Map براحتی باز می شود.

در این جا دوروش وجود دارد که یک بخش آن برای استفاده مناسب نیست پس در قسمت تنظیمات یا SETTINGS ضربه زده تا صفحه برای شما باز شود اکنون منطقه موردنظر خود را در نوار جستجو تایپ کرده و آن را بیابید سپس روی OK MAP ضربه بزنید..

پس از آن نقشه بر روی گوشی شما ذخیره شده و میتوانید بدون استفاده از شبکه اینترنت نقشه را باز کنید و بر روی آن زوم کرده و نواحی مختلف آن منطقه را مشاهده کنید.

به خاطر داشته باشید که هر نقشه ذخیره شده بر روی دستگاه شما فقط به مدت ۳۰ روز باقی می ماند. احتمالا، پس از آن برنامه برای پاکسازی نقشه های ذخیره شده قدیمی را پاک می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها