حق با شماست

خوزستان منتظر اقدام مسئولان

مختارزاده: برای تعویض تاکسی فرسوده خود به سایت ایران خودرو مراجعه کردم، ولی سایت مسدود است. چرا؟
کد خبر: ۷۶۹۷۳۲

ادیبی از زنجان: از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم به حوزه هنر شهرستان‌ها هم رسیدگی بیشتری کنند.

یک شهروند از ماهشهر: بیش از ده سال است که گرد و خاک در جنوب کشور مردم این منطقه را به ستوه آورده است. چرا در این زمینه اقدامی عملی صورت نمی‌گیرد؟

صفر علی عرب: ازرییس و ماموران اداره آگاهی خمین و استان مرکزی که برای دستگیری سارقان مغازه ام تلاش فراوان کرده و طی 24 ساعت آنها را به دام انداخته و اموال سرقتی را به این جانب بازگرداندند، سپاسگزاری می کنم .

رحمت‌آبادی از کنگاور: ملاک برای تعلق گرفتن سبد کالا به افراد چیست؟ چرا به برخی افراد بی‌بضاعت این سبد کالا تعلق نگرفته است؟

بیابانی از تهران:علت پیشنهاد افزایش قیمت خودرو در سال آینده از سوی کارخانجات خودروساز چیست؟

جوابیه: در پی درج پیامی در نهم آذر ماه با عنوان «تخلفات رانندگی در بلوار میرداماد، رشید و بهار» مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با ارسال دورنگاری اعلام کرد: جهت بررسی و رفع مشکلات عنوان شده، معاونت ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ موضوع را به مناطق 3و 8 پلیس راهور بزرگ منعکس کرد. پاسخ واصله حاکی است با به کارگیری نیرو و تشکیل تیم ضربت با تخلفات رانندگی محور میرداماد و خیابان‌های رشید و بهار با قاطعیت و برابر مقررات برخورد می‌شود. در این خصوص و بحث انتظام بخشی به وضع عبور و مرور در مناطق مذکور اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته به نحوی که از سامانه نظارت همگانی بازرسی(197) میزان رضایتمندی شهروندان تهرانی از عملکرد پلیس راهور تهران بزرگ منعکس شده است.

روی خط 162

یک شهروند از سیرجان: چرا جلوی صدور پروانه برای زمین‌های 120 هکتاری شهر سیرجان گرفته شده است. ما می‌خواهیم خانه بسازیم تا از اجاره نشینی راحت شویم.

یک شهروند: از مسئولان خواسته ‌شود به تالاب شادگان توجه کنند. چون ریزش پساب‌ها و ضایعات حال خوش را از این تالاب گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها