نامه خطیبی به هواداران تبریزی

جام جم ورزشی: رسول خطیبی درباره جدایی خود از تراکتورسازی نامه ای به هواداران این باشگاه نوشت.
کد خبر: ۷۶۸۸۶۲
نامه خطیبی به هواداران تبریزی

رسول خطیبی سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عصر امروز یکشنبه با ارسال نامه‌ای کوتاه به رسانه‌ها در مورد اتفاقات اخیر و خبر برکناری‌اش از کادرفنی تیم فوتبال تراکتور سازی، توضیحاتی را ارائه داد.

متن این نامه به شرح زیر است:
به نام خدا؛ عاشقم، عاشق وطن، ایران، آذربایجان و تبریزم، هواداران بزرگ تراکتورسازی از اینکه تحمل فرزند خود را در این مدتی که به عنوان سرمربی محبوب تراکتورسازی کردید و با حمایت‌های خود باعث شکوفایی بازیکنان جوان و اکثرا بومی، در کنار نتایج عالی و تلاش کادرفنی و بازیکنان با تعصب شده‌اید، سپاسگزارم.

در تاریخ امروز 19 بهمن 93، در ساعت 3 بعد از ظهر، جناب آقای شهریاری در تماس با بنده گفتند حتما باید حضوری صحبت کنند. ایشان، گفتند آقای عباسی تماس گرفته و گفته به خطیبی بگویید تصمیم بر این شده است که استعفا بدهد و این تصمیم هیات مدیره است. من قبول نکرده و به آقای شهریاری عرض کردم که خود حکم اخراج بنده را آقای عباسی رسما اعلام کند.

باز لازم می‌دانم از هواداران، بازیکنان، اعضای هیات مدیره قبلی، هیات مدیره فعلی تشکر کنم و امیدوارم تیم تراکتورسازی درهمه حال به موفقیت‌های بیشتر نایل شود و نیز درباره برخی مسائل که باید هواداران بدانند در روزهای آتی سخن خواهم گفت.

(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها