امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال از پشت صحنه سریال «آخرین بازی» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده دیدار و با عوامل سازنده این سریال که از شبکه پنج پخش می‌شود، گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۷۶۷۸۴۸

به گزارش ایسنا، ‌رضا توکلی، مانی نوری‌، مهران ضیغمی‌، امیرحسین رستمی‌ و روناک یوسفی‌ بازیگرانی بودند که در پشت صحنه حضور داشتند و با قلعه‌نویی درباره فوتبال و سریال آخرین بازی صحبت کردند.

سریال «آخرین بازی» که روزهای پایانی تصویربرداری خود را طی می‌کند، اکنون در یک لوکیشن باغ واقع در خیابان فرشته، تصویربرداری می‌شود.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یکشبه ره صدساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود، اما پس از پیوستن به یک تیم لیگ برتر با ماجراهای متفاوتی روبه‌رو می‌شود.

(نقش قباد را در سریال آخرین بازی مانی نوری بازی می‌کند. نوری در نهم بهمن در گفت‌وگویی با جام‌جم درباره نحوه حضورش در این سریال توضیح داد. او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: من نمی‌دانم قباد با این اندام و ظاهری که دارد چگونه می‌تواند بازیکن شود که در روزنامه جام‌جم به اشتباه چاپ شد: من نمی‌دانم نوری با این اندام و ظاهری که دارد چگونه می‌تواند بازیگر شود.)سریال آخرین بازی با موضوع حواشی فوتبال تولید شده و با ساختاری کمدی پشت پرده فوتبال ایران را به تصویر می‌کشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها