کشف تجهیزات شکارچیان غیرمجاز قطری در کرمان

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از کشف بخشی از تجهیزات باقیمانده شکارچیان غیرمجاز با نشان کشور قطر در کرمان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۳۲۳

به گزارش ایرنا، سردار محمد مطهری افزود: جنازه یک پرنده تربیت شده مربوط به گروهی از تابعان کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس در مناطق میانی استان کرمان کشف شده است.وی ادامه داد: در بخشی از بدن پرنده کشف شده دستگاه جی.پی.اس یافت شده است که توانایی انتقال اطلاعات تا شعاع ده کیلومتر را دارد و می‌تواند اطلاعات موردنظر مناطق پرواز پرنده را رصد کرده و انتقال دهد.

وی با اشاره به این‌که تاکنون این‌گونه اقدامات از سوی برخی توابع کشورهای عربی دیده شده است، بیان کرد: در سال‌های گذشته نیز موارد متعددی در رابطه با شکار پرندگان نایاب ایران در منطقه کرمان وجود داشته است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سال 73 نیز تعدادی از شکارچیان غیرمجاز عرب در منطقه جلگه چاه هاشم دستگیر شدند.

وی گفت: شکارچیان غیرمجاز از کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس با حضور در مناطق مختلف ایران پرندگان نایاب و در حال انقراض را به صورت زنده شکار می‌کنند و برای تولید مثل و نگهداری به کشورهای خود منتقل می‌کنند.بنا بر این گزارش در حلقه بسته شده به پای این پرنده حروف اختصاری کشور قطر هک شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها