
به گزارش جام جم ورزشی، دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در اینستاگرامش نوشت: «سلام به همه دوستای خوبم. تشکر میکنم از همتون که هستید، که حمایت کردید و میکنید. امیدوارم بتونم جواب این همه خوبیتون بدم. دوستون دارم، دَمتون گرم. یاحق».

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند