مژده خوبی برای دارندگان نکسوس ۷ نسخه LTE سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ داریم، انتظار به پایان رسیده و سرانجام جدیدترین نسخه آپدیت اندروید ۵ برای این محصول از راه رسید.
کد خبر: ۷۶۵۸۰۲
آپدیت اندروید ۵ برای نسخه LTE نکسوس ۷

به گزارش جام جم کلیک: گوگل آپدیت‌های اندروید را ابتدا برای محصولات سری نکسوس عرضه می‌کند و این امر را می‌توان یکی از مزایای دستگاه‌های نکسوس دانست اما برخلاف انتشار اندروید ۵، نکسوس ۷ نسخه LTE سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ تاکنون از موحبت اندروید ۵ آبنبات چوبی بی‌بهره بوده‌اند.

در حالیکه اندروید نسخه ۵ مدتی است بر روی محصولات نکسوس و سایر برند‌ها نصب شده است و آپدیت نسخه ۵.۰.۱ و ۵.۰.۲ نیز راه خود را به محصولات رتبه اول اندرویدی باز کرده است اما تاکنون محصولات نکسوس ۷ نسخه LTE از قافله عقب مانده بودند. این تأخیر به اندازه‌ای طول کشید که آپدیت دست‌ و پاشکسته‌ای از جانب سیانوژن برای این محصولات عرضه شده بود.

به هر ترتیب هرچه بود گذشت و همانطور که در ابتدا ذکر شد، گوگل آپدیت اندروید آب‌نبا‌ت چوبی را برای این دو محصول آماده دانلود کرده است. با این حساب برای دانلود می‌توانید به صفحه رسمی توسعه‌دهندگان گوگل وارد شده و از لینک‌های زیر ایمیج‌های مربوط به این آپدیت‌ها را دانلود نمائید و با خیال راحت دستگاه خود را به اندروید ۵.۰.۲ آپدیت کنید.

Nexus 7 LTE 2012

NexuS 7 LTE 2013

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
۰
۰
سلام من تبلت نكسوس ۷ ۲۰۱۳ lte سیم كارت خور دارم الان یه چند روزیه كه اپدیتشو دریافت كردم ‌بعد از اپدیت تبلتم، همه ش اخطارan application requires an update for google play services برام میاید ..ممنون میشم راهنمایی كنید كه باید چكار كنم

نیازمندی ها