آشنایی با کارکرد رام‌های اندروید

کالبدشکافی ربات سبز

رام رسمی اندروید ۵ آب‌نبات چوبی برای گلکسی اس ۴ به صورت غیر رسمی منتشر شد. البته درز این رام جدید برای گلکسی اس ۴ زیاد هم دور از ذهن نبود چرا که گوشی گلکسی اس ۴ نسخه گوگل‌پلی در حال حاضر از این رام بهره می‌برد.
کد خبر: ۷۶۱۵۴۹
آپدیت اندروید ۵.۰.۱ گلکسی اس ۴ سامسونگ درز کرد / دانلود کنید

به گزارش جام جم کلیک: رام رسمی اندروید ۵ آب‌نبات چوبی برای گلکسی اس ۴ به صورت غیر رسمی منتشر شد. البته درز این رام جدید برای گلکسی اس ۴ زیاد هم دور از ذهن نبود چرا که گوشی گلکسی اس ۴ نسخه گوگل‌پلی در حال حاضر از این رام بهره می‌برد.

این رام ابتدا از طریق یک انجمن اینترنتی چینی انتشار یافت و پس از انتقال به انجمن برنامه‌نویسی XDA سریعاً در سرتاسر فضای اینترنت گسترش پیدا کرد.

گفته می‌شود این رام منتشر شده،‌نسخه اندروید ۵.۰.۱ می‌باشد و برای گلکسی اس ۴ با مدل‌های I9500، ۹۵۰۲، ۹۵۰۸ و ۹۵۰۸v مناسب و سازگار است.

از طرف دیگر این نکته‌ را نیز باید در نظر داشت که این رام نسخه چینی است اما باز هم کاربران امکان فعال نمودن زبان انگلیسی را دارند، البته امکاناتی نظیر ویجت هواشناسی در این رام جدید منحصر به منطقه جغرافیایی چین خواهد بود.

صفحه کلید انگلیسی نیز در رام جدید وجود ندارد اما قابل اضافه شدن است. به غیر از موارد بالا، امکانات NFC، sbeam، چی‌پی‌اس، بلوتوث، انتقال اطلاعات از طریق پروتکل ۳G، وای‌فای، سنسورهای حرکتی و نوری، قابلیت ها‌ت‌اسپات و امکان بازنمودن چند پنجره در این آپدیت جدید به خوبی کار می‌کند.

با تمام این موارد اگر اهل آپدیت کردن گلکسی اس ۴ خود هستند، می‌توانید آن را از این صفحه دریافت کنید و اطلاعات کامل ان را نیز در همین صفحه بخوانید اما توصیه می‌کنیم قبل از آپدیت، پشتیبان کامل از اطلاعات خود داشته باشید. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم اندکی صبر پیشه کنید، چرا که زمان زیادی تا عرضه رسمی این آپدیت از طریق اینترنت (OTA) باقی نمانده است.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی افراز
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
۰
۰
سلام آیا ممكنه این آپدیت (منظورم اندروید 5 است) برای سامسونگ گالكسی گرند 2 هم بیاد ؟

نیازمندی ها