کلاه آبی های سازمان ملل مستقر در بلندی های اشغال شده جولان از ارتباطات و هماهنگی های متعدد بین رژیم صهیونیستی و گروه های تروریستی فعال در سوریه از جمله جبهه النصره شاخه القاعده در آن کشور خبر داده و تصریح کردند که برخی عناصر زخمی النصره در بیمارستان های شمال اسرائیل به شکلی سازمان یافته و منظم از مارس 2013 تا کنون تحت درمان قرار گرفته اند.
کد خبر: ۷۶۵۶۲۵
سازمان ملل: اسرائیل از القاعده سوریه حمایت می کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع مصر، منابعی در سازمان ملل می گویند که کلاه آبی های ناظر صلح در ارتفاعات جولان گزارش هایی را به سازمان ملل ارائه کرده اند که تصریح می کند ارتش اسرائیل با عناصر گروه تروریستی النصره، شاخه سازمان القاعده در سوریه در تعامل و ارتباط است و این گروه ها بر برخی مناطق جولان سوریه در نقطه مقابل منطقه تحت اشغال اسرائیل مسلط شده اند.

سازمان ملل، نیروهای پاسدار صلح خود را از سال 1974 و به دنبال جنگ اکتبر 1973 بین اعراب و اسرئیل در جولان مستقر کرده است.

گزارش نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل اشاره می کند که با وجود شواهد و اسناد موجود، طرف اسرائیلی تعامل با تروریست های النصره را انکار می کند.

منابع آگاه می گویند: در گزارش کلاه آبی های سازمان ملل اسناد و شواهد مختلفی برای ارتباط اسرائیل با تروریست های سوری ذکر و تاکید شده است که بارها مشاهده کرده اند، آمبولانس های اسرائیلی صدها تن از تروریست ها را به بیمارستان های شمال این رژیم انتقال داده اند.

این گزارش می افزاید: چهار بیمارستان در شمال اسرائیل این زخمی ها را می پذیرند و تعداد تروریست های زخمی درمان شده در بیمارستان های اسرائیلی حدود 1000 نفر برآورد می شود.

این گزارش چند روز پس از کشته شدن یک سرباز اسپانیایی تبار پاسدار صلح در حمله رژیم صهیونیستی به این نیروها در جولان منتشر می شود؛ عملیاتی که تل آویو ادعا می کند آن را برای حمله به حزب الله تدارک دیده بود.

ترجمه: جام جم آنلاین- جواد ارشادی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها