درمان 700 فرد مسلح در بیمارستان‌های اسرائیل

حمایت تل آویو از تروریسم در سوریه + عکس

حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر بالین تروریست های مجروح شده در درگیری های سوریه بیانگر حمایت گسترده تل آویو از تروریست‌هایی است که با حمایت اعراب و کشورهای غربی برای مبارزه با نظام قانونی سوریه به خاورمیانه آمده اند.
کد خبر: ۶۴۷۷۳۴
حمایت تل آویو از تروریسم در سوریه + عکس

بنیامین نتانیاهو روز گذشته بر بالین شورشیان زخمی شده در تحولات سوریه حاضر شد و در ادامه اظهارات خود علیه ایران، تهران را مسئول ادامه بحران سوریه معرفی کرد.

نتانیاهو برای عیادت از تروریست های مجروح شده در تحولات سوریه، به بیمارستانی در بلندی های جولان رفت.

یک رسانه اسرائیلی فاش کرد بیش از 700 نفر از این افراد مسلح در بیمارستان‌های اسرائیلی مداوا شدند و سپس برای ادامه فعالیت های خشونت آمیز خود به سوریه رفتند در حالی که همچنان دهها نفر دیگر از این افراد مسلح در بیمارستان‌های اسرائیلی تحت مداوا قرار دارند.

بیمارستان های اسرائیلی بیش از 700 تروریست را از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 مداوا کرده اند و مداوای دهها مجروح دیگر همچنان در بیمارستان های اسرائیلی ادامه دارد.

هر چند رژیم صهیونیستی در تبلیغات فریبکارانه خود مدعی می شود که افراد مجروح، تروریست مسلح نیستند و سوری های مجروح هستند، اما رسانه های خارجی تاکید می کنند افرادی که در بیمارستان‌های اسرائیلی مداوا می شوند، تروریست های مسلحی هستند که در عملیات نیروهای ارتش سوریه زخمی شده اند.

تصمیم برای مداوای تروریست های مسلح در بیمارستان های اسرائیلی و بیمارستان‌های صحرایی که برای این منظور ایجاد شده است، با دستور کابینه اسرائیل بوده است.

تصمیم به درمان تروریست ها در بیمارستان های اسرائیلی بر اساس دستورات «بنی گانتس» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است به طوری که ارتش این رژیم در انتقال مجروحان به بیمارستان‌های اسرائیلی مشارکت می کند و حتی بیمارستان میدانی هم برای درمان جراحت های سطحی تروریست‌ها ایجاد شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی، این مجروحان را پس از درمان به سوریه اعزام می کند.

بر اساس بسیاری از گزارشهای رسانه های خارجی و اظهارات مقامات رژیم اشغالگر قدس، هویت تروریست های فعال در سوریه که مقامات این رژیم با آنها هماهنگی می کنند، مشخص و شناخته شده است، آنها تروریست های القاعده و جبهه النصره و آنچه به ارتش آزاد موسوم است، هستند که بدترین جنایات کشتار مردم و تخریب زیرساخت های سوریه و حمله به ارتش سوریه را به دستور اسرائیل و آمریکا و حمایت مالی و تسلیحاتی رژیم های عربی حاشیه خلیج فارس و کشورهای غربی مرتکب می شوند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
همایون
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
۰
۰
چهره شیطانی نتانیاهو نشون میده كه چه مارمولكیه.

نیازمندی ها