به گزارش جام جم آنلاین ، با وجود این موضوع که میتسوبیشی با ارائه یک کانسپت قصد ارائه یک محصول کاملا جدید و متفاوت را دارد، اما با دقت بر روی تصاویر منتشر شده از کانسپت جدید این شرکت، میتوان شباهت هایی را با اتومبیل کانسپت XR-PHEV که در نمایشگاه اتومبیل توکیو 2013 به طور رسمی از آن پرده برداری شد، پیدا کرد.
به طور مثال قسمت جلویی کانسپت جدید میتسوبیشی در فرم چراغها و جلوپنجره و خطوط و قابهای کرومی و شکل سپرها و همچنین فرم جلویی اتومبیل کاملا مشابه با مدل XR-PHEV این شرکت هستند.
در اطراف بدنه هم خطوط و الگوهای بدنه دقیقا همان شکلی هستند که در مدل 2013 ذکر شده این شرکت مورد استفاده قرار گرفتهاند و قسمت عقب اتومبیل با نقاط تیز و بیرون زده هم دقیقا عین یکدیگر طراحی شدهاند، اما با توجه به تصویر ارائه شده از کانسپت جدید، نحوه قرار گیری و طراحی قاب چراغهای عقب با مدلهای XR-PHEV متفاوت است.
در زیر کاپوت این اتومبیل هم بنابر شباهت های زیاد آن با مدل XR، انتظار یک پیشرانه 1.1 لیتری سه سیلندر توربوشارژر پلاگین هیبریدی با توان تولید قدرت 134 اسب بخاری مشابه با پیشرانه XR-PHEV میرود.
با توجه به اینکه دو تصویر منتشر شده از سوی میتسوبیشی تنها پیش نمایشی برای معرفی رسمی این محصول در هشتادوپنجمین دوره نمایشگاه اتومبیل ژنو است، از این رو اطلاعات دقیق و دندان گیری هم از آن منتشر نشده است، اما باید امیدوار بود که با تمام شباهتهای موجود بین کانسپت جدید میتسوبیشی و مدل XR-PHEV، کمپانی سازنده چیز جدیدی برای به نمایش گذاشتن داشته باشد.(خودروبانک)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم: