شهر آلگسهایم در منطقه ماینز- بینگن کشور آلمان، جایی که ماکسی- تیونر (Maxi-Tuner) دو مدل از محصولات پورشه یعنی پورشه 911 توربو و توربو s را دستخوش تغییراتی کرده است.
کد خبر: ۷۶۱۹۳۳
قدرت بیشتر برای نجیب زاده آلمانی + عکس

تغییرات اعمال شده توسط ماکسی- تیونر بیشتر در قیمت پیشرانه و تولید قدرت متمرکز شده است.

پیشرانه 3.8 لیتری توئین توربو شش سیلندر خطی که ماکسی- تیونر با دستکاری لوکابتیبل و استفاده از ECU اختصاصی بر روی خودرو، موجب افزایش 60 اسب بخاری قدرت و 100 نیوتن متری گشتاور برای هر دو مدل شده که نتیجه آن افزایش نیروی تولیدی موتورها در دو مدل 911 توربو به 580 اسب بخار قدرت و 760 نیوتن متر گشتاور و در مدل توربو S به 620 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور بوده که موجب رسیدن شتاب صفر تا صد مدل توربو S 620 اسب بخاری به 2.8 ثانیه و حداکثر سرعت 328 کیلومتر بر ساعتی شده است.

باوجود افزایش قدرت موتور، با این حال هیچ تغییری در ایمنی موتور به وجود نیامده است، به این معنی که ماکسی- تیونر با قرار دادن سنسورهایی مخصوص در موتور و احساس کوچک‌ترین ضربه انفجار بیش از اندازه در موتور، ECU قدرت انفجار را با تنظیم میزان سوخت پاششی توسط برنامه‌های نصب شده بر روی آن، به حالت پیش فرض و کارخانه برای محافظت از موتور باز می‌گرداند.



ماکسی- تیونر در پروژه کاری خود تنها به تقویت پیشرانه خودرو پرداخته و به سراغ تغییر در ظاهر خودرو نرفته است، اما برای تکمیل کار خود در زیر خودرو یک منبع اگزوز اسپرت فولادی ضد زنگ را نصب کرده است.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها