اگر چه «سربروس امایسی» بر روی بنز «E» کلاس «کوپه کروکی سه سر» ندارد، اما به جای آن چهار گلگیر بزرگ بر روی چرخهای خود دارد که چهرهای عضلانی را از ماشینهای آرام آلمانی ساخته است.
در جلو خودرو هم یک سپر بزرگ با سه ورودی بزرگ هوا در نظر گرفته شده که در قسمت زیرین آن یک اسپویلر برای افزایش نیروی پایین برنده و چسبندگی خودرو استفاده شده و در اطراف آن هم دو هدایت کننده هوا قرار گرفته که جریان هوا را به اطراف بدنه هدایت میکند.
از دیگر لوازم و بخشهای مورد بازبینی امایسی هم به طور خلاصه میتوان هود یا کاپوت جدید با خطوط شکسته متعدد، دیفیوزر عقب و یک اسپویلر کوچک نصب شده بر روی درب صندوق عقب را نام برد.
برای قویتر و تهاجمیتر نشان دادن ظاهر خودرو هم امایسی چهار عدد رینگ 20 اینچی پنج پرهای دوبل با لاستیکهای 245 و 325 در جلو و عقب را بر روی چرخها سوار کرده است.
در داخل خودرو هم چرم آلکانترا به دور فرمان پیچیده شده و روکشهای چرمی نوباک هم بر روی صندلیها کشیده شده است.
شرکت «MEC» پروژه کاری خود را تنها به طراحی ظاهری معطوف کرده و کاری به کار پیشرانه خودرو نداشته است.(پدال)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد