ظاهرا سامسونگ در آزمایش‌ها از اسنپ دراگون 810 راضی نبوده است

پردازنده‌های ویژه سامسونگ برای گلکسی اس 6

شرکت سامسونگ که در آزمایش‌های خود برای مدل گلکسی اس 6 با مشکلاتی درباره پردازنده اسنپ دراگون 810 روبرو شده است تصمیم به جایگزینی این پردازنده با پردازنده‌های Exynos دارد.
کد خبر: ۷۶۲۴۶۵
پردازنده‌های ویژه سامسونگ برای گلکسی اس 6

جام جم کلیک: شرکت سامسونگ آماده است تا دوران بحرانی سال 2014 را پشت سر بگذارد و برای بازگشت به دوران اوج برنامه‌هایی ویژه را تدارک دیده است که یکی از مهم‌ترین موارد این برنامه‌ها به تلفن همراه هوشمند گلکسی اس 6 باز می‌گردد که قرار است تا پرچمدار نسل جدیدی از محصولات این شرکت باشد.

در این میان مسئولان این شرکت در حال تلاش هستند تا این محصول را به‌صورت کاملا بدون نقص به بازار عرضه کنند و برای همین نیز برای هریک از قطعات این محصول شاهد آزمایش‌های متعددی هستیم. در این میان گفته می‌شد که پردازنده این تلفن همراه هوشمند را شرکت کوالکام تامین خواهد کرد و پردازنده اسنپ دراگون 810 قرار است تا توان پردازشی این محصول را تامین کند ولی سامسونگ در آزمایش‌های این تلفن همراه هوشمند با پردازنده یاد شده با مشکلاتی روبرو شده است که به‌نظر می‌رسد موجب تغییر هسته پردازشی گلکسی اس 6 خواهد شد.

در آزمایش‌های انجام شده مشکل حرارت این پردازنده برای دستگاه دردسرساز بود و این پردازنده حرارت بسیار بالایی را تولید می‌کرد که این حرارت به عملکرد دستگاه آسیب می‌زد و مسئولان سامسونگ نیز برای رفع این موضوع قصد دارند تا از پردازنده‌های سری Exynos بر روی این تلفن همراه هوشمند استفاده کنند.

این امر از بسیاری از جهات برای سامسونگ مفید خواهد بود زیرا این پردازنده‌ها از شرکتی می‌آیند که متعلق به سامسونگ است و به این ترتیب این پردازنده می‌تواند سامسونگ را در این زمینه مستقل کند. پیش از این نیز پردازنده‌هایی از این سری بر روی تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ وجود داشتند ولی در طول چند مدل اصلی قبلی تمامی دستگاه‌ها از پردازنده‌های کوالکام بهره‌ می‌بردند.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها