سه مرد پاکستانی که به اتهام رمالی در شهر ارزوئیه استان کرمان دستگیر شده بودند، محاکمه و به حبس و جریمه نقدی محکوم شدند.
کد خبر: ۷۶۱۴۴۰

به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی آبان امسال دختر جوانی با حضور در پلیس آگاهی شهر ارزوئیه از مرد رمالی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد و گفت: مدتی بود به دلایل پیش پا افتاده هر فردی که به خواستگاری‌ام می‌آمد، مراسم به هم می‌خورد و همین موضوع باعث شد دچار مشکلات روحی شوم. به پیشنهاد یکی از دوستانم به ملاقات یک تبعه پاکستان رفتم که در زمینه رمالی و نوشتن نسخه‌های خوشبختی فعالیت داشت. او پس از ملاقات با من و پی بردن به مشکلم ادعا کرد اگر نسخه‌های خوشبختی او را مو به مو انجام دهم، طلسم زندگی‌ام می‌شکند و ازدواج می‌کنم.

وی ادامه داد: چند بار به ملاقات مرد رمال رفتم و او هر بار با دریافت مبالغی از من نسخه‌ها را برایم می‌نوشت و طبق آن عمل می‌کردم، اما وضع زندگی‌ام بدتر شد تا این که تصمیم گرفتم به او اعتراض کرده و پول‌هایم را پس بگیرم، اما وقتی به آنجا رفتم، متوجه شدم که مرد رمال خانه‌اش را تغییر داده است.

با تشکیل پرونده قضایی و چهره‌نگاری رایانه‌ای از مرد رمال، جستجو برای دستگیری او آغاز شد تا این که دختران و پسران جوان روستایی دیگری هم با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایت‌هایی عنوان کردند در دام مردان رمال گرفتار شده و مورد کلاهبرداری‌های میلیونی قرار گرفته‌اند. تحقیقات پلیس نشان می‌داد، متهمان سه مرد میانسال هستند. در ادامه جستجو‌های پلیسی متهمان فراری شناسایی و دستگیر شدند که معلوم شد آنها تبعه پاکستان هستند و با فریب دختران دم بخت و پسران جوان به کلاهبرداری از آنها دست زده‌اند.

با اعتراف متهمان به کلاهبرداری‌های سریالی، آنها روانه زندان شدند و پرونده آنها با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

این سه مرد پاکستانی چند روز پیش در حوزه قضایی شهر ارزوئیه محاکمه شده و از سوی عنایت‌الله دهقانی، رئیس حوزه قضایی این شهر هر کدام از متهمان به تحمل یک سال حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها