علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل پس از دیدار با احمد جبریل، دبیرکل جبهه آزادیبخش فلسطین، در جمع خبرنگاران گفت: بعد از مشکلاتی که برای سوریه به‌وجود آمد برخی گروه‌های مقاومت بودند که دچار تردید شدند، اما این گروه هیچ‌گاه در حمایت از حکومت و مردم سوریه دچار تردید نشد و همین حالا نیز جزو مجموعه‌ای است که به کمک سوریه در داخل سوریه و علیه تکفیری‌ها مبارزه می‌کند و همواره مورد حمایت ایران بوده است.
کد خبر: ۷۶۱۳۹۳

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در دیداری که با احمد جبریل داشتم، وی تاکید کرد کماکان در خط حمایت از جمهوری اسلامی ایران بوده و اهداف آن در جهت تقویت جبهه مقاومت است. وی همان تصویری را که ما از مقاومت داریم دارد و معتقد است مجموعه ایران، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین خط مقاومت در برابر صهیونیست‌ها را تشکیل می‌دهند و تنها از این طریق است که می‌توان فلسطین را آزاد کرد و بر این مساله تاکید داشت. وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا سفر احمد جبریل ارتباطی با سفر خالد مشعل به تهران دارد و آیا او حامل پیامی بوده است، گفت: او در این باره صحبتی نکرد اما دیدگاهش نسبت به گروه‌های مبارز فلسطینی حماس و جهاد اسلامی بسیار مثبت است.

احمد جبریل، دبیرکل جبهه آزادیبخش فلسطین نیز پس از این دیدار گفت: ما مقاومت را تنها راه برای بازپس گرفتن حق خود می‌دانیم. او درباره تصمیم دادگاه لاهه برای بررسی جنایات رژیم صهیونیستی، بیان کرد: همه دنیا شاهد جنایات رژیم صهیونیستی است و این جنایات بر کسی پوشیده نیست؛ بنابراین ما هیچ امیدی به این‌که بشود از طریق گرفتن وکیل یا تشکیل دادگاه‌ کاری انجام داد، نداریم. همچنین کسی که با زور جلو می‌آید و ما را آواره می‌کند فقط باید با زور با آن برخورد کرد و چیزی جز زبان زور نمی‌شناسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها