فیلم سینمایی «بابای دوست‌داشتنی» به کارگردانی خداداد جلالی از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۵۹۴۱۰

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هوشنگ و فرزین (اردلان شجاع‌کاوه و نادر سلیمانی) که دو سارق سابقه‌دار هستند به یک منزل ویلایی می‌روند که توسط صاحب منزل که یک پیرمرد است، به اسارت درمی‌آیند. اردلان شجاع‌کاوه، نادر سلیمانی، رابعه اسکویی، حسین معلومی و لیلا لطیفی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. این فیلم ساعت 19 پخش می‌شود.

جایگاه پدر در «خانه ما»

برنامه «خانه ما» امروز ساعت 9 با موضوع پدر، قهرمان زندگی پسران از رادیو تهران پخش می‌شود.

این برنامه با تاکید بر تقویت اخلاق در خانواده و بهبود روابط خانوادگی، تحکیم و استحکام این نهاد پخش می‌شود. از ویژگی‌های شاخص این برنامه انتخاب موضوعات به روز با هدف ارائه الگوی صحیح سبک زندگی است. این برنامه امروز با بخش‌های نمایشی درباره پدر به عنوان الگو و قهرمان زندگی فرزند پسر اجرا می‌شود. حماد خزایی تهیه‌کننده، سعید بارانی، آسیه گرجی و فاطمه سرلک مجری ـ بازیگر دیگر عوامل این برنامه هستند.

بررسی هزینه‌های بیمارستانی روی موج سلامت

برنامه «صبح و زندگی» رادیو سلامت امروز به موضوع هزینه‌های بیمارستان‌های دولتی اختصاص دارد.

این برنامه از ساعت 7 و 10 دقیقه با حضور دهقان، مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت به این پرسش که تاکنون به بیمارستان‌های دولتی مراجعه کردید؟ هزینه‌هایتان چقدر شده؟ پاسخ می‌دهد. برنامه «افق روشن» از ساعت 9 و 5 دقیقه با حضور محمدحسین جوادی عضو هیات مدیره انجمن مددکاران اجتماعی ایران، رضا جهانگیری معاون توسعه خدمات اجتماعی سازمان رفاه و خدمات و مشارکت‌های مردمی شهرداری و روزبه کلدونی مدیرکل امور آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوع ایجاد تشکل‌های حامی کودکان کار می‌پردازد.

اوتیسم در همین حوالی

برنامه «در همین حوالی» رادیو ایران امروز به بیماری اوتیسم و علل بروز آن می‌پردازد.

این برنامه ساعت 10 و 15 دقیقه به موضوع اوتیسم، روش‌های تشخیص و مشخصات بیماران مبتلا می‌پردازد.

در این برنامه، مهری پورحیدر، کارشناس مشاور در حوزه بیماری اوتیسم و نیز مادر یک نوجوان مبتلا به این بیماری در خصوص وضع و مشکلات فرزندش در زندگی فردی و اجتماعی گفت‌وگو می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها