خانم کلاهبردار به دام افتاد

خانمی که با سرقت عابر بانک شهروندی شازندی در استان مرکزی اقدام به برداشت از حساب وی کرده بود، در عملیات شناسایی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۷۵۷۴۹۸
خانم کلاهبردار به دام افتاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،‌ در اوایل دی ماه سال جاری شهروندی شازندی به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرد و با ارائه یک برگه شکوائیه خواستار رسیدگی به یک مورد سرقت و کلاهبرداری از وی شد.

شاکی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: برای گرفتن پول از خودپرداز از منزل خارج شدم که در بین راه به خانمی برخورد کردم که مبلغ 500 هزار ریال به دست گرفته با خواهش و التماس ازمن خواست اگر عابر بانک به همراه دارم این مبلغ را به حساب کارت همسرش که در شهری دیگر است و نیاز فوری به پول دارد، انتقال دهم.

وی افزود: پول را از خانم دریافت کردم و کارت عابر بانکم را با رمز در اختیارش گذاشتم که او نیز بعد از واریز پول از من تشکر و کرد که بعد از گذشت 10دقیقه و فاصله گرفتن از خودپرداز، خانمی با صورت پیچیده به من برخورد کرد که لحظاتی بعد متوجه شدم که کارت عابر بانکم سرقت شده است و آن خانم نیز با عجله سوار بر یک خودروی سواری شد و از صحنه دور شد.

برداشت غیرمجاز 20 میلیون ریال در دو مرحله از حساب شاکی

مرد جوان در ادامه گفته هایش به کارآگاهان گفت: همان روز و قبل از اینکه بتوانم به بانک مراجعه کنم متوجه شدم مبلغ 20 میلیون از حسابم برداشت شده است.

سرهنگ احمدرضا، چگنی فرمانده انتظامی شهرستان شازند با اعلام این خبر، افزود: با شروع تحقیقات‌، کارآگاهان در اقدامی تخصصی موفق شدند زن سارق را در یکی از شهرهای حوالی اراک شناسایی کنند.

وی گفت: در هماهنگی با دستگاه قضایی، تیمی از ماموران انتظامی به محل سکونت وی اعزام شدند و او را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت دادند.

اعتراف سارق به برداشت میلیونی از حساب شاکی

سرهنگ چگنی به اعتراف سارق در بازجویی های تخصصی کارآگاهان اشاره کرد و گفت: با شروع تحقیقات و ارائه اسناد و مدارک ، خانم سارق به جرم خود اعتراف کرد و اذعان داشت که از قبل، برنامه ریزی این سرقت را انجام داده بود که با این روش، اطلاعات حساب شاکی را به دست آورده و سپس کارتش را به سرقت می برد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند افزود: بعد از سرقت کارت، متهمه طی دو مرحله مبلغ 20 میلیون ریال از حساب شاکی برداشت می کند.

اطلاعات حساب خود را در اختیار افراد ناشناس نگذارید!

این مقام ارشد انتظامی گفت:شهروندان گرامی باید دقت کنند به هیچ وجه نباید اطلاعات شخصی و حساس خود را در اختیار افراد ناشناس قرار دهند و در صورت رویت موارد به ویژه در اطراف خود پردازها مراتب را با شماره 110به اطلاع پلیس برسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها