
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
چهره نسخه F از لکسوس GS بسیار خشن تر و خشمگین تر از گذشته شده و جلو پنجره مخوف آن چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.
در عقب نیز رگه هایی از نمونه زیبای «RC F» دیده می شود و قرارگیری 4 خروجی اگزوز گواه بر این موضوع است.
رینگ های 10 پره 19 اینچی آن همانند نمونه «F Sport» بسیار زیبا و اسپرت هستند و در کل باید چهره جدید GS را بسیار موفق بدانیم و جز این هم از برند لوکس لکسوس توقع نداریم.
البته این ها تمام تغییرات نیستند و جز استفاده از تزئینات فیبرکربنی در داخل کابین، اصل داستان زمانی شروع می شود که درپوش موتور را باز کنید.
روی این ژاپنی یک پیشرانه غول پیکر 8 سیلندر 5 لیتری آرام گرفته تا با اشاره به پدال گاز 467 اسب را بدون استفاده از توربو و یا سوپرشارژ به گیربکس 8 سرعته خودکار منتقل کند.
لکسوس اعلام کرده که حداکثر گشتاور تولید شده توسط این موتور 527 نیوتن متر بین 4800 و 5600 دور در دقیقه است و می توان این نیرو را به کمک سیستم TVD که مخفف Torque Vectoring Differential است، در سه روش Standard، Slalom و Track مهار کرد.
همچنین روی GS F شاسی سفت تر و خشک تر و سیستم تعلیق تقویت شده و اسپرت قرار گرفته است.
با تمام این تفاسیر و با توجه به وزن 1830 کیلوگرمی آن، باید انتظار داشت که بتواند در عرض 5 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد و این سرعت را حداکثر تا 260 کیلومتر در ساعت ادامه دهد.(خودروبانک)
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
گفتوگو با محمد فیلی:
به بهانه بحث درباره بودجه تولید مجموعههای فاخر تاریخی-مذهبی
گفتوگوی خواندنی با محمد بلوری، پدر حادثه نویسی ایران:
گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با رئیس پلیس فتای کشور
«جام جم» در گفتوگوی اختصاصی با دبیر ستاد نانو، عملکرد این مجموعه در سال ۱۴۰۱ را بررسی میکند
گفتوگوی «جامجم» با نادر مشایخی، هنرمند تجربهگرا
سیده الهام حسینی دختر تاریخساز وزنهبرداری ایران