ZTE در طول نمایشگاه CES از Spro 2 رونمایی کرد. ویدیوپروژکتور کوچکی که اندروید ۴٫۴٫۲ کیت کت روی خود دارد و می تواند ویدیوهای ۱۰۸۰p را روی هر دیواری که در نزدیکی اش قرار دارد نمایش دهد.
کد خبر: ۷۵۶۶۵۰
با پروژکتور جدید ZTE آشنا شوید

به گزارش جام جم کلیک: ZTE در طول نمایشگاه CES از Spro 2 رونمایی کرد. ویدیوپروژکتور کوچکی که اندروید ۴٫۴٫۲ کیت کت روی خود دارد و می تواند ویدیوهای ۱۰۸۰p را روی هر دیواری که در نزدیکی اش قرار دارد نمایش دهد.

همچنین، حین نمایش فیلم و تصویر از طریق آن، می توانید از طریق هات اسپات LTE از اینترنت نیز بهره مند شوید. بله، Spro 2 یک پروژکتور و هات اسپات همراه است.

جدا از قابلیت اتصال LTE، آنچه Spro 2 را نسبت به دیگر پروژکتورها جذاب می سازد، اجرای نسخه ای مخصوص از اندروید است که با استفاده از آن قادر خواهید بود فیلم ها، برنامه های تلویزیونی را سریع تر ببینید و ارائه های خود را بسیار راحت تر انجام دهید.

Spro 2 قدمی رو به جلو نسبت به پروژکتور پیشین شرکت است که در جریان CES 2014 معرفی شده بود. مدل قبلی نه اندروید را اجرا می کرد و نه هات اسپات بود. Spro 2 هم یک ریموت دارد و اندازه کوچک اش سبب گشته که حمل و نقل آن بسیار ساده باشد.

پروژکتور ZTE می توانید تصاویری به بزرگی ۱۲۰ اینچ را هم نمایش دهد گرچه نهایت رزولوشنی که برای آن در نظر گرفته شده ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است. یک نمایشگر ۵ اینچی هم دارد که از طریق آن می توانید با اندروید مخصوص دستگاه ارتباط برقرار نمایید.

به عنوان یک هات اسپات همراه، Spro 2 می تواند تا ۸ دستگاه موبایل را در شبکه ۴G LTE خود داشته باشد.

ZTE اطمینان داده که قیمت دستگاه معقولانه خواهد بود. محدوده قیمت ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ دلاری برای این دستگاه در نظر گرفته شده که به نظر منطقی است. اگر فکر می کنید چنین دستگاهی به کارتان می آید باید چند روزی صبر کنید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با مدل ارائه دستگاه مشخص شود.

منبع: دیجیاتو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها