در کنفرانس سونی که در لاس وگاس برگزار شد سونی مدعی شده که اسمارت واچ 3 با طراحی جدید و بدنه فلزی روانه بازار خواهد شد. ناگفته نماند که نسخه معمولی اسمارت واچ 3 هنوز وارد بازار نشده است.
کد خبر: ۷۵۷۰۱۶
اسمارت واچ 3 با بدنه فلزی و طراحی لوکس معرفی شد

به گزارش جام جم کلیک: در کنفرانس سونی که در لاس وگاس برگزار شد سونی مدعی شده که اسمارت واچ 3 با طراحی جدید و بدنه فلزی روانه بازار خواهد شد. ناگفته نماند که نسخه معمولی اسمارت واچ 3 هنوز وارد بازار نشده است.

طراحی جدید اسمارت واچ 3 بسیار لوکس‌تر از نسخه‌های قبلی است اما از لحاظ سخت‌افزار همان چیزی است که سونی ماه گذشته معرفی کرده بود و تغییراتی در سخت افزار آن اعمال نشده است.

این محصول در ماه فوریه با صفحه نمایش 1.6 اینچی که وضوح تصویر 320 در 320 پیکسل را ارایه می‌دهد به همراه بدنه فلزی روانه بازار خواهد شد.

اسمارت واچ 3 نیز همانند سایر برادران خود در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است و اکنون با بدنه فلزی شکل و شمایلی بسیار لوکس دارد و شباهت خود به ساعت‌های معمولی را در عین هوشمند بودنش حفظ کرده است. این محصول از سیستم عامل اندریود wear استفاده می‌کند که اولین ساعت هوشنمد سونی در استفاده از این سیستم عامل محسوب می‌شود.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها