ایسوس در کنفرانس اختصاصی خود در CES 2015 اولین محصولی که معرفی کرد یک لپ‌تاپ هیبریدی بود که قابلیت تبدیل به تبلت را نیز داشت. این محصول در سه مدل T90، T100 و T300 روانه بازار خواهد شد که تفاوت آن‌ها در پردازنده و صفحه نمایش آن‌هاست.
کد خبر: ۷۵۶۶۴۰
ایسوس ناز‌ک‌ترین تبلت ویندوزی را معرفی کرد

به گزارش جام جم کلیک: ایسوس در کنفرانس اختصاصی خود در CES 2015 اولین محصولی که معرفی کرد یک لپ‌تاپ هیبریدی بود که قابلیت تبدیل به تبلت را نیز داشت. این محصول در سه مدل T90، T100 و T300 روانه بازار خواهد شد که تفاوت آن‌ها در پردازنده و صفحه نمایش آن‌هاست.

T300 که پرچم‌دار آن‌هاست دارای صفحه نمایش 12.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی است که از دیدگاه ایسوس رقیبی پیروز بر مک بوک ایر محسوب می‌شود. این تبلت و لپ‌تاپ همچنین نازک‌ترین تبلت ویندوزی است که از نسخه 8.1 ویندوز استفاده می‌کند. امکان اتصال USB 3.0 نیز در هر سه نوع تبلت وجود دارد.

این تبلت یک صفحه کلید مجزا (قابل اتصال) فول سایز دارد که آن نیز به زیبایی هرچه تمام طراحی شده است. قیمتی که برای این محصول توسط ایسوس در نظر گرفته شده است به ترتیب 299، 699 و 799 دلار است.

از دیدگاه بررسی کننده این محصول، کیبورد محصول بسیار نازک و سبک است اما دستگاه کمی سنگین بنظر می‌رسد. این تبلت می‌تواند یک محصول خوب برای کار و سرگرمی باشد.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها