همسر دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد که شیخ علی سلمان از مردم بحرین خواسته تا به تلاش‌ مسالمت آمیز خود برای تحقق خواسته‌هایشان ادامه دهند.
کد خبر: ۷۵۶۳۶۶
شیخ علی سلمان:  مردم بحرین به مبارزه ادامه دهند

ببه گزارش پایگاه خبری مرآة البحرین، در حالی که قرار است حکم حبس مجدد شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوقاق از سوی دادستانی کل مطرح شود علیاء رضی، همسر علی سلمان اعلام کرد: شیخ سلمان خواهان ادامه مبارزات و تلاش‌های مسالمت آمیز مردمی برای تحقق خواسته‌های عادلانه‌شان است.

همسر شیخ علی سلمان پس از پایان تحقیقات دادستانی در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توییتر نوشت: رهبرتان از شما خواسته تا برای تحقق خواسته‌های خود صبور باشید و همواره به شکل مسالمت آمیز تلاش کنید و اجازه ندهید که خشمتان شما را از هدفتان دور کند؛ چرا که تنها راه پیروزی تلاش مسالمت آمیز است.

وی تصریح کرد: شیخ سلمان توصیه کرده که تصیم دادستانی هرچه باشد نباید شما را از تلاش مسالمت آمیز برای تحقق خواسته‌هایتان باز دارد؛ زیرا در غیاب علی سلمان همه مردم بحرین نماینده علی سلمان هستند.

علی سلمان حدود یک هفته قبل و پس از آنکه در سمتش به عنوان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین برای چهار سال دیگر ابقا شد از سوی نیروهای رژیم آل خلیفه بازداشت شد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها