بیژن بنفشه‌خواه درباره مسابقه «ستاره 20» توضیح داد و با ابراز تعجب از اینکه حتی افراد سن‌وسال‌ دار هم برای شرکت در مسابقه می‌آمدند از اینکه همه یا می‌خواهند بازیگر شوند یا خواننده انتقاد کرد.
کد خبر: ۷۵۴۸۲۸
بیژن بنفشه‌خواه: همه می‌خواهند بازیگر و خواننده شوند

بیژن بنفشه‌خواه بازیگر که اخیرا با مسابقه‌ «ستاره 20» اجرای تلویزیونی را نیز تجربه کرده درباره این برنامه گفت: 20 هزار نفر برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کرده بود و قرار شد از 6 هزار نفرشان تست گرفته شود. همه‌شان هم می‌گفتند ما در مدرسه تئاتر کار کردیم، آخر مگر هر مدرسه چند گروه تئاتر دارد؟ زمان ما که در هر مدرسه پنج نفر عضو گروه تئاتر بودند.

/Media/Image/1393/03/01/635363476369790088.jpg

همه یا می‌خواهند بازیگر شوند یا خواننده

وی افزود: این هم از عجایب ماست دیگر؛ آخر مگر یک کشور چند تا بازیگر نیاز دارد؟ این‌روزها همه یا می‌خواهند بازیگر شوند یا خواننده. اگر یادتان باشد آن‌موقع که تیم فوتبال ایران، استرالیا را برد و رفت جام جهانی هم همه هدفشان شد فوتبالیست شدن. اکنون که دیگر کسی حال همین فوتبالیست‌ شدن را هم ندارد. چرا؟ چون باید کلی تمرین کنی و به این راحتی‌ها نیست.

این بازیگر در پاسخ به اینکه مگر بازیگری به این راحتی‌ها است، اظهار کرد: ظاهرا که از نگاه خیلی‌ها هست. توی همین برنامه یکی می‌گفت که من بند پ را برای بازیگر شدن ندارم. از او پرسیدم بند پ دیگر چیست؟ پاسخ داد: «پول، پارتی، پررویی»! یعنی دیدگاه او نسبت به بازیگری این بود که باید پول خرج کنی و پارتی داشته باشی و پررو باشی تا بازیگر شوی.

بعضی‌ها می‌گفتند سالن کج است

بنفشه‌خواه درباره واکنش شرکت‌کنندگان بعد از گرفتن کارت قرمز تصریح کرد: بعضی‌ها گریه می‌کردند، بعضی‌ها می‌گفتند کارشان خوب داوری نشده، بعضی‌ها هم می‌گفتند سالن کج است!

وی ادامه داد: نکته‌ خیلی عجیب برای خود من این بود که استقبال آدم‌های سن و سال‌دار هم کم نبود. خانمی همسن مادر من آمده بود و چون کارت قرمز گرفته بود، داشت گریه می‌کرد. بچه‌ها به من سفارش کردند با او صحبت کنم تا آرام شود. من هم جلو رفتم جلو و به او گفتم اشکالی ندارد، فدای سرش که کارت قرمز گرفته است. اما او باز هم به گریه‌اش ادامه داد. از او پرسیدم اصلا چرا سراغ بازیگری آمده و او گفت به بچه‌هایش قول داده بازیگر شود چون آنها می‌گویند تو هیچ‌کاری نمی‌توانی انجام دهی.

فرزند رضا بنفشه‌خواه تأکید کرد: از او پرسیدم فکر نمی‌کنید کمی برای ورود به این رشته دیر است؟ با این حرف من گریه‌ او 10 برابر شد و از من گلایه کرد که چرا بیشتر ناراحتم کردی. از یک‌طرف دلم برایش سوخت، از طرف دیگر با خودم فکر کردم خب چکار کنم؟ دروغ بگویم؟

بیژن بنفشه‌خواه در پایان گفت: از بعضی از این بنده‌خداها کلاه‌برداری کرده بودند. یکی‌شان می‌گفت به فلان موسسه یک میلیون تومان داده که تا 3 ماه دیگر ببردش سر یک فیلم، اما یک سال گذشته و خبری نشده که نشده است. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها