شیخ رسانه به روایت دوستان
«جام‌جم» نقطه‌نظرات مسئولان مختلف درباره شخصیت حجت‌الاسلام قرائتی را گزارش می‌دهد

شیخ رسانه به روایت دوستان

رئیس ستاد اقامه نماز گفت: باید در ازدواج کردن سریع‌تر عمل کنیم به نظر من سن ازدواج سن دبیرستان است و باید مسئولان مشکلات و موانع ازدواج جوانان را رفع کنند. امروز نیاز بیشتر جوانان ما ازدواج است نه درس.
کد خبر: ۷۵۴۳۱۵
قرائتی: سن ازدواج زمان دبیرستان است

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی بعد از ظهر امروز با حضور در مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه شهید چمران اهوازبا اشاره به قسم‌های خداوند متعال در قرآن کریم اظهار داشت: خداوند در آیات مختلفی به مقاطع مختلف شبانه روز قسم خورده است و این نشان از اهمیت زمان دارد. نباید عمر خودمان را هدر دهیم.

وی با اشاره به اینکه ازدواج یک ضرورت است، گفت: یک دختری برای من نامه نوشته است که زمان پیش دانشگاهی افراد زیادی برای خواستگاری من می‌آمدند اما حالا که فوق لیسانس دارم کسی به خواستگاری من نمی‌آید.

رئیس ستاد اقامه نماز عنوان کرد: از 4 سالی که درس می‌خوانیم یک سال آن تابستان است که به صورت کامل تعطیل است و به غیر از تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه. پس باید مدیریت زمان کنیم و با برنامه ریزی درست نیاز‌هایمان را برطرف کنیم.

قرائتی با بیان اینکه غفلت و شهوت سبب آسیب رساندن به انسان می‌شود، عنوان کرد: نماز راه رفع مشکل غفلت است و ازدواج راه حل شهوت است.

وی تأکید کرد: سومین نیاز انسان پس از اکسیژن و آب نیاز به ازدواج است و باید در ازدواج نگاه‌مان به مدرک تحصیلی اشخاص نباشد.

رئیس ستاد اقامه نماز بیان کرد: ازدواج آسان است امام رسم و رسومی برای خودمان ساخته‌ایم که ازدواج را سخت می‌کند. چه کسی می‌گوید سربازی و مدرک تحصیلی مانع ازدواج است.

وی افزود: مدرک تحصیلی دلیل تفاهم زوجین نیست؛ قرآن می‌گوید همه باسواد‌ها با هم بیش از ذره‌ای سواد ندارند. خود جوانان هم می‌گویند مگر با چهار سال درس‌خواندن می‌توان فرهیخته شد.

قرائتی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: وقتی یکی از سران فتنه کاندیدای ریاست جمهوری شد به آیت الله جنتی گفتم این شخص در زمان نخست وزیری با مقام معظم رهبری زاویه داشته است وی گفت همین حرف‌ها را خدمت مقام معظم رهبری مطرح کردم که ایشان فرمودند بین من و خدای خودم حجتی ندارم که بگویم کاندیدا نشود.

وی تصریح کرد: آقای محسنی اژه‌ای می‌گفت که به یکی از سران فتنه گفتیم آرا را دوباره حساب می‌کنیم ولی وی با لجبازی می‌گفت من رئیس جمهور هستم و باید انتخابات باطل شود. البته خود سران فتنه می‌دانستند تقلب نشده اما با لجبازی ادعای تقلب را مطرح می‌کردند.(تسنیم)

newsQrCode
برچسب ها: قرائتی ازدواج
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱

نیازمندی ها