معاون جدید صدای رسانه ملی:

چابک‌سازی و ادغام شبکه‌های رادیویی در اولویت است

نسرین آبروانی، معاون جدید صدای رسانه ملی در مراسم معارفه خود اعلام کرد که چابک‌سازی و ادغام شبکه‌ها به عنوان بند اول حکم او ذکر شده که با توجه به قابلیت‌های رادیو قابل اجراست.
کد خبر: ۷۵۳۹۸۴

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، مراسم معارفه و تکریم معاون رئیس سازمان در امور صدا با حضور معاون امور مجلس و استان‌ها، مدیرکل روابط عمومی، رئیس حوزه ریاست و مدیران شبکه‌‌های رادیویی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی‌مقدم از تلاش شش ساله محمدحسین صوفی معاون سابق صدای رسانه ملی قدردانی کرد و گفت: دکتر صوفی از سرمایه‌های رسانه ملی‌ هستند و علاوه بر ویژگی‌های خاص فردی از حیث مدیریتی و تجربه فراوان، فردی متعهد و سختکوش نیز هستند.

وی سازمان صدا و سیما را در آستانه تحول کیفی دانست و گفت: الزامات هر سازمان متناسب با ماموریت‌ها و سیاست‌های خاصی که در نظر گرفته می‌شود، تغییر می‌کند. در چند سال قبل با صبغه توسعه سازمان فعالیت‌های سازمان ادامه پیدا کرد و توسعه کمی بر مجموعه سازمان غالب بود.

موسوی مقدم افزود: در پیوست حکم رهبر معظم انقلاب که به رئیس رسانه ملی ابلاغ شد، تحول در کیفیت، افزایش بهره‌وری و نفوذ مخاطبان مد نظر ایشان بود. دکتر سرافراز اعتقاد دارند خانم آبروانی در مدل کوچک در رادیو پیام مدیریت تحولی داشته‌اند و می‌توانند ماموریتی را که مدنظر است اجرایی کنند.

نسرین آبروانی، معاون رئیس سازمان در امور صدا در این مراسم گفت: در حکمی که برای من صادر شده، هفت دستور مهم ذکر شده است که تحقق این ماموریت‌ها همکاری شما دوستان و مدیران رادیو را می‌طلبد. چابک‌سازی و ادغام شبکه‌ها بند اول حکم است و با شناختی که از رادیو و همکارانم دارم، قابل اجراست و شش بند بعدی نیز پس از این مرحله قابل اجرا می‌شود.

محمدحسین صوفی، معاون سابق صدا نیز در سخنانی از عملکرد و اقدامات مدیران رادیویی طی شش سال تصدی مسئولیتش در معاونت صدا قدردانی کرد و گفت: در این شش سال متناسب با سیاست‌های رسانه و اقتضائات زمانی اقداماتی در رادیو انجام شده که همه‌ آنها زمانبر و نتیجه همکاری همه مدیران و کارکنان رادیو است. در این مراسم معاون امور مجلس و استان‌ها به نمایندگی از رئیس رسانه ملی حکم نسرین آبروانی معاون جدید صدا را به وی اعطا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها