گهواره هوشمندی که کودک شما را در آرامش کامل می‌خواباند

گهواره هوشمند برای خواباندن کودکان

به تازگی یک گهواره ویژه ساخته شده است که عمل‌هایی که مادر باید برای خواباندن بچه انجام بدهد را به خوبی انجام داده و کودک را تکان داده، برای او صدای قلب مادر را پخش کرده و گزارش کار را به والدین ارسال خواهد کرد.
کد خبر: ۷۵۲۵۴۲
گهواره هوشمند برای خواباندن کودکان

جام جم کلیک: بسیاری از والدین در زمانی که نوزاد کوچکی در خانه دارند با مشکل بسیار بزرگ عدم توانایی برای برنامه ریزی روبرو می‌شوند زیرا نمی‌دانند که نوزاد آن‌ها چه زمانی از خواب برخواهد خواست و به لالایی و تکان داده شدن در آغوش مادر یا پدر نیاز دارد.

با توجه به همین نیاز یک گهواره ویژه ساخته شده است که با پایه الکترونیکی خود می‌تواند در چند جهت مختلف کودک را با حرکات بسیار نرم و ملایمی تکان بدهد تا کودک احساس آرامش کرده و به خواب فرو برود. این دستگاه به صورت همزمان نیز می‌تواند ضربان قلب مادر را برای کودک پخش کند تا کودک احساس آرامش بیشتری را تجربه کند. حرکات این دستگاه بر پایه پنج حرکت اصلی بنا شده است که به صورت دقیقی برای شبیه سازی حرکات مادر در هنگام خواباندن کودک طراحی شده اند و به همین دلیل نیز تاثیر بسیار مناسبی بر خواب نوزاد دارند.

مدل پایه این دستگاه قیمتی 240 دلاری دارد و مدل‌های پیشرفته‌تر آن بر اساس میزان امکانات گران‌تر نیز خواهند بود. هم‌چنین به کمک نرم‌افزارهای ویژه‌ای می‌توان کارکرد آن را با تلفن همراه هوشمند نیز کنترل کرد که این عملیات به واسطه تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به دو سیستم عامل محبوب اندروید و iOS ممکن خواهد بود و به این ترتیب دیگر نیازی نیست که والدین دائما در حال خواباندن نوزاد باشند و می‌توانند با حضور در محیط و رسیدن به کار خود شاهد خوابیدن فرزند دلبندشان باشند.

البته این گهواره در حقیقت نسخه تکمیل شده مدل تقریبا مشابهی است که در سال 2010 به بازار عرضه شد ولی آن مدل فاقد امکان اتصال به تلفن همراه هوشمند بوده و از نظر حرکتی نیز بسیار محدودتر از نسخه جدید است. نسخه جدید این گهواره در سال 2015 به بازار عرضه خواهد شد و mamaRoo نام گذاری شده است.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها