نقد و بررسی بازی Smash Hit

بهترین بازی موبایل!!؟

یک سری بازی‌ها هستند که ساده هستند، اما سخت. از آن بازی‌هایی که خوراک مهمانی‌های دور همی است! اگر اهلش هستید این بازی را از دست ندهید.
کد خبر: ۷۵۲۵۳۳
بازی موبایل: بدوید و بغلطید و سعی کنید که منفجر نشوید

جام جم کلیک: یک سری بازی‌ها هستند که با وجود دشواری بالا، محبوبیت فراوانی پیدا می‌کنند. همه با Flappy Bird آشنا هستیم. بازی بشدت ساده که به خاطر غیرممکن بودنش غوغا کرد. می‌خواهید عنوانی به شما معرفی کنیم که در عین سخت بودن، البته از نوع شیرینش، از نظر فنی هم قوی باشد؟ Geometry Dash دقیقا چنین عنوانی است.

سبک بازی در بطن، رانر است. یعنی برخلاف بازی‌های اندلس رانر یا رانر بی‌پایان، مراحل مختلفش ته دارند و هر کدام در نقطه‌ای به پایان می‌رسند. منتهی رسیدن به انتهای این مراحل واقعا مرد کهن می‌خواهد!

کاراکتر شما موجودی هندسی است. این موجود هندسی به طور پیش فرض یک مکعب است. اما به مرور و با باز کردن محتوای جدید می‌توانید آن را شخصی سازی کنید و آن را به اشکال مختلفی دربیاورید. رنگش هم دست خودتان است. خلاصه بگوییم، شخصی‌سازی کاراکتر بازی واقعا ساده است و دست بازیکن را باز می‌گذارد.

مراحل بازی با حرکت کاراکتر شما آغاز می‌شود. روی سرعت حرکت کاراکتر هیچ کنترلی ندارید. تنها کنترل شما ضرب زدن روی صفحه‌ی دستگاه است که موجب پرش کاراکتر می‌شود. با پریدن‌های به موقع باید از برخورد با موانع و نابود شدن کاراکتر خود جلوگیری کنید.

همان طور که متوجه شده‌اید، فرمول ابتدایی این بازی یک فرمول آزموده شده است. آزمونی که اکثر بازی‌های مشابه از آن سربلند بیرون نیامده و تجربه‌ای زمخت و سطحی برای بازیکن فراهم کرده‌اند. اما GD یک سر و گردن از بازی‌های مشابه بالاتر می‌ایستد.

سازندگان با هوشمندی تمام از تم و ساختار بازی بهره گرفته و به مراحل تنوع بخشیده‌اند. موانع سر راه بازیکن با تنوع زیادی چیده شده‌اند. هر چه در بازی پیش بروید، باید دقت و سرعت بیشتری به خرج دهید. سازندگان با جای موانع و سکوها طوری بازی کرده‌اند که پس از مدتی، یک پرش بیجا یا یک ثانیه تعلل می‌تواند موجب باخت بازیکن بشود.

از طرفی، مرحله به مرحله به عناصر گیم‌پلی افزوده می‌شود. مرحله‌ی اول بازی فقط شامل پرش‌های ساده است. مراحل بعدی، سکوهای پرتاب کننده، پرش دوبل و المان‌های دیگری را اضافه می‌کنند که از هرکدام به عنوان مکانیزم پیشروی یا کاشت مانع استفاده شده است. همه‌ی این‌ها در کنار هم عمقی دوچندان به بازی بخشیده‌اند که هم هواداران این گونه بازی‌ها را اقنا می‌کند و هم لذتی وصف ناپذیر برای مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی فراهم می‌آورد تا افراد یکدیگر را به چالش بکشند.

موسیقی بازی مثل خود آن ضرباهنگی تند دارد و به خوبی رویش نشسته است. گرافیک اثر هم واقعا دیدنی و جذاب است. در طراحی آن از جلوه‌های خیره‌کننده و پیچیده استفاده نشده، اما قالب آن آن قدر واضح و خوش رنگ و لعاب است که بازیکن را مسخ خود می‌کند.

این بازی در دو نسخه‌ی مجانی و پولی عرضه شده است. اغلب بازی‌هایی که دو نسخه دارند، نسخه‌ی مجانیشان فقط حکم ویترین دارد. اما با دانلود نسخه‌ی مجانی این بازی (به حجم 39 مگابایت) به هفت مرحله‌ی معرکه دست پیدا خواهید کرد که بسته به سطح مهارت بازیکن در این گونه بازی‌ها، می‌تواند تا مدت‌ها سرگرمش کند.

عنوان بازی: Geometry Dash

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: von RobTop Games

سبک: رانر آرکید

دانلود بازی Geometry Dash برای اندروید

دانلود بازی Geometry Dash برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها