نظری روی جدایی بازیکنی ندارم

درخشان: تمام تمرکزم بر روی موفقیت تیم است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با همکاری مسؤولان باشگاه پرسپولیس درصدد هستیم از فرصت باقیمانده نقل و انتقالات برای تقویت تیم استفاده کنیم.
کد خبر: ۷۵۲۱۶۹
درخشان: تمام تمرکزم بر روی موفقیت تیم است

به گزارش جام جم ورزشی ، حمید درخشان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: این روزها روی بستن تیمی خوب که بتواند خواسته‌های به حق هواداران را پاسخگو باشد، تمرکز کرده‌ام. با توجه به شرایطی که در روزهای گذشته پیش آمد، با همکاری و تلاش مسئولان باشگاه، سعی می‌کنیم تیم خوبی ببندیم و برای جلوگیری از بروز هر حاشیه‌ای، قصد مصاحبه ندارم و بعضی مطالب منسوب به من صحت ندارد.

وی در این ارتباط ادامه داد: تا این لحظه نظر من روی جدایی هیچ بازیکنی نبوده است و در این ارتباط اقدامی نشده و مطالب مطرح شده، تنها گمانه‌زنی است. ما طبق برنامه پیش می‌رویم. در مرحله اول روی جذب نفرات مورد نظر کار می‌کنیم و پس از آن تازه باید ببینیم با توجه به نیازهایمان می‌توانیم بازیکنی را از دست بدهیم یا نه؟

درخشان در پایان اضافه کرد: مشکلات همیشه وجود دارد ولی هواداران اطمینان داشته باشند که من حتی بیش از توان معمول خودم را به کار خواهم گرفت تا تیمی در خور شأن آنها داشته باشیم و مسئولان باشگاه نیز به غیر از این مساله نمی‌اندیشند و امیدواریم مرحله به مرحله موانع را از سر راه برداریم تا با دست باز به اجرای برنامه‌ها و تفکراتی که داریم بپردازیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها