عزم دولت برای دگرگونی چهره خراسان جنوبی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:دولت تلاش می کند،چهره خراسان جنوبی تا پایان عمر این دولت دگرگون شود .
کد خبر: ۷۵۱۸۲۱
عزم دولت برای دگرگونی چهره خراسان جنوبی

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد شریعتمداری امروز درنشست هماهنگی سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی در بیرجند افزود : تامین آب آشامیدنی بیش از 400 روستای خراسان جنوبی با تانکر ، بیانگر بحران آب آشامیدنی و کشاورزی در این استان است.

وی با اشاره به دو مشکل خشکسالی و سیل در خراسان جنوبی گفت : دولت برنامه هایی دارد تا با تأمین اعتبارات طرح های مرتبط با مهار آبهای سطحی ، این دو مشکل را درخراسان جنوبی بطور همزمان برطرف کند .

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین با اشاره به سفر فردای رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان جنوبی افزود:هیئت دولت درآستانه این سفر به طور اختصاصی مسائل و مشکلات این استان را بررسی کرده است.

شریعتمداری گفت : در این نشست طرح های پیشنهادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای توسعه و رفع مشکلات خراسان جنوبی بررسی و اعتباری معادل پنج برابر پیشنهادهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی،برای اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی خراسان جنوبی تصویب شد که جزئیات آن را رئیس جمهور فردا اعلام خواهد کرد .

وی با اشاره به تأکید رئیس جمهور بر بررسی دقیق امکان اجرای هرطرح پیشنهاد شده افزود : هیئت دولت تلاش می کند هر وعده ای که در سفرهای استانی داده می شود عملی وچهره خراسان جنوبی نیز تا پایان سه سالی که از عمر این دولت باقی مانده است ، دگرگون شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها