زن جوانی که با مخالفت همسرش برای ادامه تحصیل روبرو شده بود همراه با او به دادگاه خانواده رفت تا با ارائه درخواست طلاق توافقی از یکدیگر جدا شوند.
کد خبر: ۷۵۱۵۸۱
درخواست طلاق به خاطر ادامه تحصیل

جام جم سرا: مرد جوانی که با ادامه تحصیل همسرش مخالف بود به قاضی دادگاه گفت: همسرم می‌خواهد ادامه تحصیل بدهد و من با این موضوع مخالفم. ستاره لیسانس دارد و سرکار هم می‌رود اما باز هم می‌خواهد تا مقطع فوق لیسانس درس بخواند و به دانشگاه برود. من می‌گویم که دیگر بس است. او به اندازه کافی سرش شلوغ است و دیگر باید به زندگی‌اش برسد. با این حال او لجبازی می‌کند و مرتب دعوا به راه می‌اندازد.

وی ادامه داد: از وقتی که او تصمیم به ادامه تحصیل گرفته ما مرتب با هم دعوا داریم و زندگیمان به میدان جنگ تبدیل شده است؛ برای همین تصمیم به جدایی گرفتیم.

به گزارش جام جم سرا، زن جوان نیز در این باره گفت: شوهرم خیلی خودخواه است و دوست ندارد پیشرفت مرا ببیند. او چون خودش تا مقطع لیسانس درس خوانده، نمی‌خواهد پیشرفت مرا ببیند برای همین من هم طلاق می‌خواهم.

قاضی دلیل آن‌ها برای جدایی را کافی ندانست و این زوج را به امید کوتاه آمدن از تصمیمشان به سراغ مشاور خانواده فرستاد. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ارمین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
۰
۰
بعضیی از زنها موجوداتی هستن خودشیفته كه فقط به فكر ادامه تحصیل و پز دادن مدركشون هستن
خسرو
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
۱
۰
زندگی بازیچه نیست. رعایت حقوق هر طرف برای طرف دیگر لازمه تفاهم است. زن و شوهر شریك زندگی یكدیگرند. در شراكت نمی شود یك نفر سود ببرد و دیگری ضرر بدهد.
-
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
۱
۰
به امید روزی كه بعضی مردها یاد بگیرن مشترك زندگی كنن نه خودخواهانه

نیازمندی ها