معرفی بازی Fighting Tiger

بازی موبایل: شورش در خیابان

یکی از بازی‌های خوب موبایلی که به صورت سه بعدی تهیه شده و شما را در نقش یک مبارز خیابانی قرار می‌دهد. چه از این بهتر؟!
کد خبر: ۷۵۰۷۲۹
بازی موبایل: شورش در خیابان

جام جم کلیک: یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دوران سگا مگادرایو، بازی Streets of Rage بود که در کشور ما به شورش در خیابان معروف بود. افراد بسیاری هستند که آن بازی را بارها به اتمام رسانده و خاطرات زیادی را از آن به یادگار برده‌اند. خوشبختانه با ورود به نسل هفت و تمرکز بیشتر روی بازی‌های آرکید، تعداد بازی‌های اینگونه بیشتر شد و این آتش زیر خاکستر باز به رو آمد.

ببر مبارز تقریبا همان سبک و سیاق را دارد؛ اما در قالب سه بعدی! سمت چپ تصویر یک نشانگر حرکت دارید و سمت راست یک سری نشانگر برای حمله و دفاع. یکی برای مشت و دیگری برای لگد است. می‌توانید این دو را با هم ترکیب کرده و حملات ترکیبی بسازید. همچنین دکمه‌ای برای گرفتن دشمنان هست که با آن می‌توانید سالتو بزنید. همان دکمه برای برداشتن اسلحه‌ی مختلف، مانند جعبه‌های چوبی، چوب بیسبال، نارنجک، کوکتل مولوتو و غیره کاربرد دارد.

بازی داستان دو خلافکار سابق را روایت می‌کند که به مافیا پشت کرده و قصد دارند زندگی تازه‌ای را شروع کنند. با گروگان گرفته شدن یکی از آن دو، داستان گره خورده و ماجرا بیخ پیدا می‌کند.

لازم به ذکر است که سوای حالت داستانی که دارای چندین مرحله و چندین دشمن مختلف است، می‌توانید از منوی اصلی گزینه‌ی دیگری را انتخاب کرده و در مبارزه‌هایی به سبک بازی Shadow Fight (که خود از سبک مبارزه‌ای عناوینی مثل Tekken الهام گرفته است) شرکت کنید و رکورد بزنید.

عنوان بازی: Fighting Tiger

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Chu FengChin

سبک: اکشن/ زد و خورد

دانلود رایگان بازی Fighting Tiger برای اندروید

دانلود رایگان بازی Fighting Tiger برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها