معرفی بازی Bubble Lamp

بازی موبایل: قارچ بچینید

معرفی بازی Zombie Hunter

بازی موبایل: زمانه‌ی برعکس

حتما یک بار هم که شده در نقش یک قهرمان به جان زامبی‌ها افتاده‌اید. دوست دارید برای تنوع هم که شده یک زامبی باهوش و فرز باشید و انسان‌های خسته و بیحال را هدف قرار بدهید؟ تعارف نکنید!
کد خبر: ۷۴۸۳۴۸
بازی موبایل: زمانه‌ی برعکس

جام جم کلیک: بازار بازی‌های موبایل پر است از بازی‌هایی که می‌خواهند باشند تا باشند. شک ندارم اگر در گوگل پلی کلماتی مثل "مایع ظرفشویی"، "بچه درسخوان" یا "ماهیچه‌ی قوزک پا" را در کنار "زامبی" جستجو کنید یک چیزی دستگیرتان بشود! اما بعضی اوقات لابلای این همه "شکار گوزن زامبی" یا "زامبی‌های جت‌پک سوار" یکی دو مورد بامزه یافت می‌شود که آدم را سرگرم کند.

بازی Zombie Hunter یکی از این بازی‌های جالب است. به عنوان یک بازی رایگان تم جالبی را ارائه می‌کند. نقش اصلی بازی یک زامبی مجهز به موشک‌انداز است که انسان‌ها را هیولا فرض می‌کند. طبعا دشمنانش هم از انسان‌ها هستند. انسان‌هایی که هرکدام نماینده‌ی یک قشر خاص از اجتماع هستند!

البته مفهوم بازی آن قدر عمیق نیست که بخواهیم آن را به عنوان یک اثر انتقادی جدی بگیریم. این عنوان فقط بامزه است و بس! کنترل به قدر کافی پاسخگو هست و فقط هر از چندگاهی در اعمال فرامین وارده ضعیف عمل می‌کند. وظیفه‌ی بازیکن این است که با حرکت مدام در سرتاسر مرحله دشمنان را از بین برده و امتیاز بالاتر کسب کند. این زامبی موشک اندازکِش ما مجهز به نارنجک هم هست. با انتخاب گزینه‌ی دیگری هم می‌توانید سرعت آتش سلاحش را چند برابر کنید. تجربه‌ی این بازی رایگان خالی از لطف نیست.

عنوان بازی: Zombie Hunter

سیستم ‌عامل: اندروید

سازنده: Lets Go Games

سبک: اکشن

دانلود رایگان بازی Zombie Hunter برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها