فیلم‌های تلویزیونی مردان آفتاب، من مادرم، ته‌چین و ظهر روز سوم برای پخش از شبکه یک تولید می‌شود

پایان «تعبیر وارونه یک رویا» در ارمنستان

تصویربرداری سریال تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی که این روزها در ارمنستان ادامه دارد، تا پایان هفته آینده تمام می‌شود و گروه به ایران برمی‌گردد و برخی از سکانس‌های این سریال در نیروگاه هسته‌ای تصویربرداری می‌شود.
کد خبر: ۷۵۰۵۰۹

رحمان سیفی‌آزاد، مدیر گروه سریال‌های شبکه یک در این‌باره به جام‌جم گفت: اکنون عوامل سازنده سریال تعبیر‌وارونه یک رویا در ارمنستان مشغول ضبط بخش‌های خارج از ایران هستند که تا پایان هفته آینده طول می‌کشد. بعد از آن گروه به تهران ‌آمده و بخش‌های مربوط به تهران ضبط می‌شود و در ادامه گروه سازنده به یکی از نیروگاه‌های هسته‌ای می‌رود و صحنه‌های مربوط به این لوکیشن‌ها را ضبط خواهد کرد.

بنا به گفته تهیه‌کننده، سرمای هوا و یخبندان در ارمنستان شرایط کار را برای تولید این سریال سخت کرده است، اما گروه سازنده تلاش کرده‌ طبق برنامه‌ریزی کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که سریال را برای پخش در فروردین سال آینده آماده کنیم تا از شبکه‌یک پخش شود.

در کشور ارمنستان علاوه بر بازیگران ایرانی از 12 بازیگر ارمنستانی و روسی برای ایفای نقش‌های اصلی و حساس استفاده شده است. امیر جعفری نقش اصلی سریال، یعنی مامور امنیتی ایرانی را بازی می‌کند و داریوش ارجمند نیز نقش یک کارشناس امنیتی و به نوعی مافوق جعفری را به‌عهده دارد.

پانته‌آ بهرام و فرهاد قائمیان نیز دیگر نقش‌های اصلی سریال را ایفا می‌کنند. این سریال از دو بازیگر جوان به‌نام‌های نیما نادری و آزاده سدیری استفاده کرده است. این دو نفر، نقش جوانانی را بازی می‌کنند که بار ملودرام سریال را بر دوش دارند. الهام کردا و فرزین صابونی دیگر بازیگران سریال تعبیر وارونه یک رویا هستند.

این سریال درباره ترور دانشمندان هسته‌‍‌‌ای ایران است. تعبیر وارونه یک رویا داستان جاسوسی پیچیده‌ای دارد و قصه در خارج از ایران شروع و به داخل ایران کشیده می‌شود. یک مامور امنیتی کشور از طرف یکی از منابع خبری و رابط‌های خود در خارج از ایران متوجه می‌شود قرار است یکی از دانشمندان زبده هسته‌ای کشور را ترور کنند، اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و داستان آن‌قدر پیچیده می‌شود که زندگی مامور امنیتی هم تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

پیگیری ماموران، عملیات ترور را با شکست روبه‌رو می‌کند، اما ماجراهای پیچیده جاسوسی دیگری شکل می‌گیرد. داستان این سریال را فریدون جیرانی نوشته و همزمان با تصویربرداری، مشغول نگارش ادامه آن است.

روابط خانوادگی در تله‌فیلم‌ها

گروه تله‌فیلم‌های شبکه یک هم چند تله‌فیلم تولید می‌کند. فیلم «مردان آفتاب» به کارگردانی داریوش غذبانی و تهیه‌کنندگی بهروز کریمی در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. در این فیلم بابک انصاری، عنایت‌الله بخشی، حمیدرضا مهدوی، مجید واشقانی و سینا سعیدی بازی می‌کنند و داستان درباره چند تک‌تیرانداز است که در کمین عراقی‌ها گرفتار می‌شوند. تمام لوکیشن‌های این فیلم در کردستان‌است.

فیلم تلویزیونی «من مادرم» به تهیه‌کنندگی عباس رافعی و نویسندگی و کارگردانی پژمان چشمی در اکباتان تصویربرداری می‌شود. در این فیلم ثریا قاسمی، امیر چشمی، بهنوش بختیاری، سولماز حصاری، نیما شاهرخ‌شاهی، محمد فیلی، شیوا خنیاگر و... بازی می‌کنند.

این فیلم به مقام مادران می‌پردازد و درباره زنی با بازی بهنوش بختیاری است که بعد از هفت سال باردار می‌شود. همه چیز خوب پیش می‌رود تا این‌که خبری تمام رویاهای او را خراب می‌کند.

فیلم تلویزیونی «ظهر روز سوم» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کننده زهرا اسحاقیان برای شبکه یک مراحل تدوین را سپری می‌کند. سینا گنجوی تدوین این اثر را به‌عهده دارد. در این فیلم پدرام شریفی، لیندا کیانی، فریبا جدی‌کار، بهاره ریاحی، بهزاد داوری، فرج گل‌سفیدی، علی مردانه، شهاب زارع و فرشاد مجیدی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که آسیه؛ مادر آمنه، امید و آرزوست که به بیماری کلیوی مبتلا بوده و تحت دیالیز است. بیماری مادر حاد و نیاز فوری به پیوند کلیه دارد، اما بودجه خانواده نمی‌تواند خرید کلیه را تامین کند. آمنه باردار است، آزمایش آرزو منفی است و امید تنها گزینه پیوند، سال‌هاست که تمام تلاش خود را صرف مسابقات دوچرخه‌سواری کرده و اکنون نزدیک مسابقات تیم ملی و امید در یک قدمی قهرمانی است و....

فیلم تلویزیونی «ته‌چین» هم به کارگردانی مهدی حسینی‌وند و تهیه‌کنندگی حسن روستایی برای شبکه یک آماده می‌شود. داستان این فیلم درباره زن و شوهری به نام فروغ (بهناز جعفری) و مرتضی (رضا بهبودی) است که بعد از سال‌ها زندگی مشترک به علت مشغله‌ کاری مرد، ارتباط عاطفی‌اش با همسرش بسیار کمرنگ شده است، اما بروز اتفاقی برای فروغ موجب می‌شود مرتضی به زندگی علاقه‌مند شود. هستی مهدوی‌فر و دانیال محمودی‌نیا دیگر بازیگران این فیلم هستند. فیلمنامه ته‌چین را احمد رفیع‌زاده نوشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها