در پی درگذشت زنده‌ یاد انوشیروان ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون ، دکتر پور محمدی معاون سیما فقدان این هنرمند را تسلیت گفت .
کد خبر: ۷۴۹۴۹۵
تسلیت معاون‌سیما به خانواده ارجمند

دکتر علی اصغر پور محمدی در پی درگذشت انوشیروان ارجمند ، در پیامی فقدان این هنرمند با سابقه را به خانواده اش و جامعه هنری کشور تسلیت گفت . معاون سیمای رسانه ملی در این پیام از مرحوم ارجمند به عنوان هنرمندی سخت کوش و متعهد نام برده است .

در بخشی از این پیام آمده است :

در ایام اربعین عزاداری سید و سالار شهیدان، شادروان انوشیروان ارجمند دعوت حق را لبیک گفت و به آستان حضرتش شتافت . هنرمندی که در آثار ماندگار تاریخی رسانه ملی با تلاشی شایسته و از صمیم قلب ، تعهد خویش را به فضیلت ها و ارزش‌های والا آشکار ساخت. فقدان این هنرمند عزیز و متعهد را به جامعه هنری و خانواده محترمش تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند متعال برایش علو درجات و برای بازماندگان، صبر مسئلت داریم .

مراسم تشییع پیکر انوشیروان ارجمند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون روز سه شنبه 25 آذرماه ساعت 9:30 دقیقه از مقابل درب شرقی تالار وحدت برگزار می شود . پیکر این بازیگر پس از تشییع در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد .

انوشیروان ارجمند ظهر یکشنبه 23 آذر به علت سکته قلبی درگذشت . (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها